اخبار داغ

فرماندار الیگودرز در گفتگو با هیجار؛

طرح پرورش ماهی سد حوضیان قانونی و جهت اشتغال زایی بیشتر جوانان است

طرح پرورش ماهی سد حوضیان قانونی و جهت اشتغال زایی بیشتر جوانان است
فرماندار الیگودرز گفت : مجوز طرح پرورش ماهی در سد حوضیان توسط شیلات جهاد کشاورزی استان صادر و این طرح جهت اشتغال زایی جوانان بیکار در شهرستان الیگودرز است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله میرزایی اصل فرماندار الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با هیجار   گفت :  مجوز فعالیت  طرح پرورش ماهی در سد حوضیان توسط  دستگاه متولی شیلات وجهاد  کشاورزی  استان سال گذشته  در زمان برگزاری انتخابات صادره شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی با اشاره به اینکه  با سرمایه گذار در این طرح در خصوص فعالیتش صحبتهایی انجام شده است اظهار داشت : با توجه به بحث های بوجود آمده با  سرمایه گذار صحبتهایی صورت گرفت و وی  با اشاره به این مطلب که هر شخصی  مدعی ادامه  فعالیت  است هزینه های  وی را پرداخت نماید و  او نیز هیچ اصراری برای سرمایه گذاری در این منطقه را ندارد .

,

میرزایی اصل جذب سرمایه گذاران را  در راستای اشتغال زایی برای جوانان ضروری دانست واظهار داشت : سد حوضیان وسایر سدهای شهرستان  ظرفیت مناسبی برای اشتغال زایی  جوانان است وهم اکنون در  طرح پرورش ماهی  دو نفر از جوانان این شهرستان بعنوان  نگهبانی  مشغول به فعالیت شده اند و با ادامه این طرح  شاهد اشتغال زایی بیشتر جوانان بیکارشهرستان خواهیم بود .

,

فرماندارشهرستان  الیگودرز گفت :هیچ کسی حمایت خاصی از این فرد انجام نداده است وهیچ گونه شناختی نسبت به این فرد قبل از صدور مجوز نداشته ایم .

,

وی با اشاره به اینکه آب سد حوضیان  جهت مصارف کشاورزی تخصیص یافته است  اظهار داشت : آب سد حوضیان جهت مصارف کشاورزی است و هیچ گونه  تخصیصی جهت آب شرب برای آن  در نظر گرفته نشده است .

,

طرح پرورش ۵۰۰ تنی  ماهی در قفس سد حوضیان  اسفند ماه سال گذشته در الیگودرز توسط بخش خصوصی آغاز شده است .

,

انتهای پیام/م

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه