اخبار داغ

انتقاد «آیت‌الله صافی» از اختلاف‌افکنی‌ها

انتقاد «آیت‌الله صافی» از اختلاف‌افکنی‌ها
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی درباره کارشکنی‌هایی که به بهانه انتقاد از برجام در کار دولت می‌شود، گفت: قبلا فساد بود و حالا که این دولت این مسئله را حل کرده نمی‌گذارند کار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله صافی‌گلپایگانی درباره کارشکنی‌هایی که به بهانه انتقاد از برجام در کار دولت می‌شود، گفت: قبلا فساد بود و حالا که این دولت این مسئله را حل کرده نمی‌گذارند کار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌مناسبت هفته کارگر با تشکر از زحمات دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم با انتقاد از اختلاف‌افکنی‌هایی که در کشور به بهانه انتقاد از برجام علیه دولت صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه عده‌ای ملتفت نیستند و در کار‌ها اخلال می‌کنند و ما همیشه دعا می‌کنیم که خداوند آن‌ها را هدایت کند تا مشکلات را بیش از این ایجاد نکنند.

,

وی گفت: دولتمردان ما که در همین شرایط سخت زحمت می‌کشند اجرشان نزد خداوند محفوظ است.

,

این مرجع تقلید افزود: متاسفانه عده‌ای در مملکت ما نمی‌گذارند اشخاصی همانند شما که با حسن نیت در دولت کار می‌کنند و زحمت می‌کشند به کار خود به راحتی ادامه دهند اما با همه این سختی‌ها و در همین شرایط که زحمت می‌کشید اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

,

آیت‌الله صافی با اشاره به گزارشات علی ربیعی درخصوص خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر خدمات دولت تدبیر و امید به مردم به ویژه در بحث برجام گفت: کارهای شما اسباب خوشحالی ماست و بسیار خوشحالیم که امثال شما در راس کار‌ها هستند؛ خدا شما رو حفظ کند و مطمئن باشید خداوند اجر شما را می‌دهد.

,

وی افزود: قطعا آن‌ها که با دولت همکاری بیشتری کنند تا مشکلات مردم رفع شود اجرشان پیش خدا بیشتر است.

,

این مرجع تقلید خطاب به ربیعی گفت: خیلی خوشحال هستم که افرادی چون شما که نیت پاکی در انجام کار‌ها دارند در حال خدمت به جامعه هستند و امیدوارم خداوند به شما توفیق دهد و من از همه شما دولتمردان تشکر می‌کنم و سلام مرا به همه آن‌ها برسانید.

,

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود گفت: همه افراد در زمینه رفاه مردم باید اهتمام جدی داشته باشند و اسلامیت ما اقتضا می‌کند که در این زمینه کار کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: همه باید به فکر مملکت باشیم و از دیگر مملکت‌ها عقب نباشیم.

,

وی در پایان گفت: بسیار خوشحالم که افرادی چون شما دست‌اندرکار امور هستند که برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند و سلام مرا به همه آقایان در دولت برسانید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه