اخبار داغ

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد؛

آغاز به‌کار رسمی پروژه‌ پرورش ماهی در قفس در بندر کیاشهر+تصاویر

آغاز به‌کار رسمی پروژه‌ پرورش ماهی در قفس در بندر کیاشهر+تصاویر
پروژه‌ پرورش ماهی در قفس در بندر کیاشهر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به‌صورت رسمی آغاز به کارکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، پروژه‌ پرورش ماهی در قفس در منطقه انبارسر بندر کیاشهر پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون اول رئیس‌جمهور به‌صورت رسمی آغاز به کارکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر, آستان‌خبر, آستان‌خبر,

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از این طرح اظهار داشت: حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز برای بازدید و افتتاح پروژه‌های پرورش ماهی در قفس منطقه انبارسر بندر کیاشهر به گیلان سفر کرده است.

,

محمدعلی نجفی بابیان اینکه نصب 8 قفس پرورش ماهی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان بود، افزود: این قفس‌های ماهی ظرفیت 500 تن ماهی را دارد.

,

وی با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومان و با کمک بخش خصوصی احداث شد،‌ بیان کرد: پرورش ماهی کپور که از ماهیان بومی این منطقه است در این قفس انجام می‌شود.

,

نجفی بابیان اینکه قفس‌های پرورش ماهی در منطقه انبارسر بندر کیاشهر احداث‌شده است، تصریح کرد: با افتتاح این طرح برای 50 تا 80 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

,

, , , ,

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، پرورش ماهی در قفس، یکی از روش‌های متداول در دنیا برای استفاده بهتر از منابع آبی به‌منظور تولید پروتئین است.
پرورش ماهی در قفس در شمال ایران برای نخستین بار سال 1389 توسط اداره کل شیلات گیلان در دریای خزر به‌صورت آزمایشی اجرا شد.

, آستان‌خبر, آستان‌خبر, آستان‌خبر,
,

در سفر استانی رئیس‌جمهوری و دولت به گیلان که فروردین‌ماه سال گذشته انجام شد، تولید 10 هزار تن ماهی از طریق قفس در دریا جزو مصوبات این سفر قرار گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه