اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران:

902 هزار و 22 نفر واجد شرایط رای دادن هستند/ اضافه شدن چهار هزار رای اولی به واجدین شرایط

902 هزار و 22 نفر واجد شرایط رای دادن هستند/ اضافه شدن چهار هزار رای اولی به واجدین شرایط
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن در این دور از انتخابات 902 هزارو 22 نفر است که چهار هزار نفر از آن ها رای اولی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات استان لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران: از ساعت هشت صبح امروز کار برگزاری انتخابات و اخذ رای در  769 شعبه در سه حوزه انتخابیه خرم آباد دوره چگنی؛ دورود ازنا و بروجرد اشترینان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از سراسر استان خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب روند برگزاری انتخابات به بهترین وجه  در حوزه های انتخابی در حال برگزاری است.

,

 

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات  اظهار داشت:  بر اساس تبصره 4 ماده 9 قانون اساسی افرادی در این دور از انتخابات می توانند شرکت کنند که در دور اول در حوزه قبلی شرکت کرده باشند و یا رای اولی باشند؛ اگر افرادی بخواهند در غیر از حوزه های انتخابیه دور قبل خود شرکت کنند نمی توانند رای بدهند و دستگاه های احراز هویت این وضعیت را مشخص می کنند.

,

 

,

 شاهرخی با اشاره به تعداد واجدین شرایط در این دور از انتخابات گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن در این دور از انتخابات 902 هزارو 22 نفر است که چهار هزار نفر از آن ها رای اولی است.؛ بر همین اساس متولدین 10/02/77  و قبل از آن که 18 سال آن ها تمام است می توانند در این دور شرکت کنند.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرجع صحیح اخبار انتخابات را ستاد انتخابات استان عنوان کرد و افزود: از همه مردم و کاندیداها خواستاریم که اخبار صحیح را از طریق ستاد انتخابات دنبال کنند؛ پخش هرگونه اخبار در فضای مجازی و انتشار شایعاتی در این خصوص پیش از اعلام رسمی سندیت ندارد و مردم به گمانه زنی ها توجه نکنند. نتایج انتخابات بعد از طی مراحل قانونی، شمارش آرا و تایید هیئت نظارت اعلام می شود.

,

 

,

وی فضای این دور از انتخابات را توام با نشاط سیاسی و رقابت صحیح دانست و گفت: مایه افتخار است که درصد مشارکت استان لرستان از میانگین کشوری بالاتر بوده است . از همه کاندیداها و طرفدارانشان درخواست داریم بعد از پایان انتخابات جای رقابت را به رفاقت دهند  و همه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به دنبال توسعه همه جانبه استان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه