اخبار داغ

مردم کامیاران همیشه در صحنه حاضر هستند/نمایندگان به دور از زدوبندسیاسی، منافع مردم را در نظر بگیرند

مردم کامیاران همیشه در صحنه حاضر هستند/نمایندگان به دور از زدوبندسیاسی، منافع مردم را در نظر بگیرند
امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است، مشارکت مردم حماسه ساز در عرصه سیاسی است و امیدواریم نمایندگان هم به دور از هر نوع زدوبندسیاسی، منافع اقتصادی مردم را در نظر داشته و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ امروز جمعه دهم اردیبهشت ماه سال95، یکی از ایام سرنوشت‌ساز برای کُردستان است و طبعا همه می دانند که تنها با حضور پرشور و گسترده در انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که می‌توان برای مدیریت آینده در استان وکشور تصمیم گیری کرد.امروز در تقویم انتخاباتی ایران روز مهمی به شمار می رود و از مسئولین کشور گرفته تا رسانه ها و شهروندان از ماه‌ها پیش بارها درباره این روز و اهمیت آن سخن گفته اند و مردم گام به گام همراه با فعالیت های اجتماعی و سیاسی نامزدها و هواداران آنان به این روز مهم و سرنوشت‌ساز رسیده و یقین یافته اند که رأی هر فرد در نتیجه انتخاباتی که برگزار خواهد شد، تأثیری غیرقابل کتمان دارد. شهروندان آگاه وبصیر کامیارانی از ساعات اولیه صبح امروز در شعبه های اخذ رأی حاضر شده و از میان دو نامزد اعلام شده، آن که را از نظر خود اصلح می دانند انتخاب کرده و نام وی را در برگه های آراء حک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر, شاهوخبر,

خبرنگار شاهوخبر همگام با شهروندان در شعبه های مختلف شهرکامیاران حاضر بوده و از آنان درباره حضورشان و اینکه چراباید در انتخابات شرکت کنیم، پرسش می نماید که در ادامه می آید:

, شاهوخبر, شاهوخبر,

, ,

یکی از شهروندان کامیارانی نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز جمعه خوش بین است ومی گوید: مردم کامیاران همیشه در صحنه حاضر هستند و این حضور را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ودر  همه دوره های انتخابات شاهد بوده ایم، به گونه ایی که تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار شده و مردم در آن حضور خوبی داشته‌اند.

,

, ,

بانوی خانه داری که به همراه همسرش در شعبه مسجد حضرت رسول اکرم(ص) کامیاران حضور یافته نیز دراین باره اظهار می دارد: امسال سال حماسه های سیاسی و اقتصادی است، مشارکت مردم حماسه ساز در عرصه سیاسی است و امیدواریم نمایندگان هم به دور از هر نوع زدوبندسیاسی، منافع اقتصادی مردم را در نظر داشته و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش نمایند.

,

, ,

شهروندی دیگر لبخندزنان با اشاره به اینکه رأی دادن دخالت مستقیم مردم در سرنوشت سیاسی خود است می گوید: رای مردم در سرنوشت سیاسی‌شان تأثیرگذار خواهد بود ومردم باید با حضور در انتخابات،  به مدت 4سال نماینده خود را انتخاب کنند؛ یعنی کسی که درقوه مقننه حضور یابد و مدیر و مدبر در سرنوشت حوزه انتخابیه خویش باشد.

,

, ,

بانویی با تاکیدبر سخنان این شهروندکامیارانی عنوان می دارد، بر همین اساس اگر ما در انتخابات مشارکت نکنیم آسیب می بینیم و باید همانطور که تاکید شده، به این مسئله توجه کنیم که انتخابات تکلیف است و با توجه به تلاش دشمنان از طریق ماهواره و دیگر رسانه ها که سعی می‌کنند مردم را ناامید نمایند، امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری تیری به قلب دشمن بزنند.

,

, ,

ومردی دیگر از این دیار یادآور می شود: اگر نامزد مورد نظر من رأی بیاورد، خدایاشکر...؛ ولی اگر رأی نیاورد تابع جمع هستم که ان‌شاءالله خیر همه مردم در آن است. ما اگر در انتخابات شرکت نکنیم حق رای خود را از دست می‌دهیم. با مشارکت و حضور خود به نوعی در آینده کشور شرکت کرده‌ایم و برای آینده می‌توانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

,

بدین گونه مردمان دشت کامیاران و یاران سرافراز کوهستان شاهو برای خلق حماسه دیگر و انتخاب نامزد مورد نظر خود باردیگر شور و شوقی به شعبه های اخذ رأی داده اند تا به دور از هر شائبه و هیاهوی انتخاباتی، آن کس را برگزینند که بتواند به دور از تفرقه، قهر و نفاق برای توسعه، آبادانی و آسایش این دیار کوشش نماید.

,

انتهای پیام/ف    

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه