اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش گرمی خبر داد:

راهیابی دانش‌آموز اهل گرمی به المپیاد سلول‌های بنیادی

راهیابی دانش‌آموز اهل گرمی به المپیاد سلول‌های بنیادی
رئیس اداره آموزش و پرورش گرمی از راهیابی سه نفر از دانش آموزان دوره متوسطه به المپیاد علمی و راهیابی یک نفر دانش آموز به المپیاد سلول های بنیادی را از موفقیت های علمی شهرستان در سال 94 دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، بخشعلی کامرانی، مدیر آموزش و پرورش گرمی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: در سال 94 تنگناهای مالی در بخش های مختلف در کشور محسوس بود و این تنگنای مالی در آموزش و پرورش هم لمس می شد شاهد موفقیت های بزرگی با همکاری اولیای دانش آموزان و همکاران در آموزش و پرورش و دیگر مسئولان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

وی از تکمیل و تحویل پروژه های مدرسه شبانه روزی مغان، مقاوم سازی سالن ورزشی شهید محلاتی، پروژه خیرساز وان سفلی در سال 94 خبر داد و افزود: پروژه های تندگویان، سالن چند منظوره هنرستان امیرکبیر نیز در سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی با قدردانی از خیرین کشوری و استانی اظهار کرد: در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال 94 تکمیل مدرسه شش کلاسه 17 شهریور محله سرچشمه توسط خیر مدرسه ساز حاج مالک جعفرزاده مقدم با هزینه 300 میلیون تومان و مدرسه روستای بنه توسط حاج حسن عطایی تقبل شد و این پروژه ها تا مهرماه ال جاری تکمیل خواهد شد.

,

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به واگذاری کلاس های نهضت سواد آموزی به بخش خصوصی، موسسات و بسیج سازندگی شهرستان کرده است که این عمل باعث ایجاد اشتغال و جذب اعتبار نزدیک به 174 میلیون تومان شد و احداث دو باب مغازه در خیابان جانبازان نیز از منابع درآمدزایی این اداره است.

,

وی از استاندارد سازی سیستم حرارتی 24 مدرسه و 21 کلاس درس در شهرستان گرمی خبر داد.

,

رییس آموزش و پرورش گرمی کسب رتبه زیر 1000 توسط 16 نفر دانش آموزان منطقه و قبولی 3 نفر در رشته پزشکی، افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان از 94 درصد به 96 درصد، پوشش 100 درصدی مقطع ابتدایی و راهیابی سه نفر از دانش آموزان دوره متوسطه به المپیاد علمی و راهیابی یک نفر دانش آموز به المپیاد سلول های بنیادی را از موفقیت های علمی شهرستان در سال 94 دانست.

,

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت های منتخب مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی به عنوان متخصص در عرصه های آموزش و پرورش و مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان شاهد اقدامات عملی و موثر و بلند در راستای شکوفایی اهداف آموزش و پرورش منطقه بوده باشیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه