اخبار داغ

رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با دانا؛

مردم هم موافق اجرای طرح امنیت اخلاقی هستند/ باید با نگاه جذب افراد وارد عمل شد/ قانونی که به تصویب مجلس رسیده باید اجرا شود

مردم هم موافق اجرای طرح امنیت اخلاقی هستند/ باید با نگاه جذب افراد وارد عمل شد/ قانونی که به تصویب مجلس رسیده باید اجرا شود
مهدی چمران گفت: آنچه که قانون است باید اجرا شود و ما نمی توانیم بگوییم یک قانون را دوست داریم و یک قانون را دوست نداریم کل قانون باید اجرا شود.
[

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص لزوم اجرایی شدن طرح امنیت اخلاقی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه بسیار والایی در بین جامعه دارد و از موازین شرعی ما می باشد. اگر این طرح به خوبی در جامعه پیاده شود می تواند بسیاری از ناهنجار های اجتماعی ما را رخت ببندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چمران عنوان کرد: آنچه که قانون است باید اجرا شود و ما نمی توانیم بگوییم یک قانون را دوست داریم و یک قانون را دوست نداریم کل قانون باید اجرا شود و من فکر می کنم مردم هم در اجرای قانون مخالفتی ندارند و موافق هم هستند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قانونی را که به تصویب مجلس رسیده باید اجرا کرد، منتها نحوه اجرا بسیار مهم است به گونه ای که بتوانیم افرادی که گمراه شده اند را جذب بکنیم، آنگاه طرح بسیار موثر خواهد بود.

,

رئیس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: شاید برای مردم هنوز جا نیفتاده است که اصل بر چیست؛ از این رو دستگاه های مسئول باید این مورد را تشریح کنند.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه