اخبار داغ

نجات کودک سه ساله هنگام ضبط یک برنامه

نجات کودک سه ساله هنگام ضبط یک برنامه
دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بود که در پی این اتفاق بلافاصله به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ای مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کارشناس برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی، کودک سه ساله‌ای را از مرگ نجات داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایسنا، برنامه «اکسیر» هر هفته از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

,

عوامل این برنامه پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه، در استودیویی حوالی پارک سرخه حصار تهران، در حال ضبط قسمت هفتم «اکسیر» بودند که شیون مادری که کودک 3 ساله‌اش در بیرون از استودیو برنامه و در آب‌نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه و در نتیجه باعث توقف طولانی ضبط برنامه شد.

,

دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بود که در پی این اتفاق بلافاصله به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌نمایی آلوده، نفس نمی‌کشد و بی جان افتاده است. در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

,

پس از تماس با اورژانس، این کودک سه ساله که اهل شهر تبریز بود، به بیمارستان منتقل شد و اکنون حال عمومی وی مساعد است.

,

به گزارش ایسنا، برنامه شبانگاهی «اکسیر» پنجشنبه‌ها ساعت 23 و20 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه ترکیبی به آموزش و اطلاع رسانی با هدف اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامتی، خود مراقبتی و رقابت شرکت‌کنندگان با حضور پزشکان متبحر می‌پردازد.

,

به پیشنهاد مصطفی شریفی - تهیه‌کننده برنامه «اکسیر» - با شروع مجدد ضبط این برنامه، درباره این اتفاق با حضور دو مجری صحبت شد و قرار است ویدئو لحظه نجات یافتن کودک و حواشی این حادثه پنجشنبه هفته جاری از شبکه سه سیما پخش شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه