اخبار داغ

رئیس مجمع عشایری چهارمحال و بختیاری:

غربی‌ها تاکنون به تعهداتشان در برجام عمل نکرده‌اند

غربی‌ها تاکنون به تعهداتشان در برجام عمل نکرده‌اند
رئیس مجمع عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: دولت باید در مقابل بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام و نقض آشکار آن موضع مقتدرانه‌ای اتخاذ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "طهمورث فتاحی" رئیس مجمع بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه با خبرنگار بسیج عشایری، در رابطه با اوضاع اقتصادی کشور در پسا برجام گفت: با توجه به اینکه ما به تعهداتمان در برجام عمل کرده ایم، به طوری که آژانس بین المللی انرژی هسته ای هم اعلام کرد که ایران فراتر از تعهداتش در برجام عمل کرده است؛ اما متاسفانه غربیها تاکنون به تعهداتشان در برجام عمل نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بسیج عشایری،,

وی افزود: برجام تاکنون ثمر عملی برای کشور نداشته است و خود مسئولان دولتی هم به این موضوع اذعان می نمایند از جمله سخنان رئیس بانک مرکزی در آمریکا مبنی بر اینکه برجام تاکنون تقریبا هیچ منفعتی برای ایران نداشته است.

,

فتاحی در خصوص اقدام آمریکا در مصادره دو میلیارد دلار از پولهای ایران در پسا برجام، آن را یک نوع دزدی و غارت آشکار اموال کشور دانست و تصریح کرد: دولت باید در مقابل بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام و نقض آشکار آن موضع مقتدرانه ای اتخاذ نماید.

,

رئیس مجمع بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری همچنین به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم خوشبینی به دولت آمریکا و لزوم توجه دولت به رصد عملکرد غرب به ویژه آمریکا در اجرای تعهداتشان با توجه به سابقه ی طولانی این دولتها در بد عهدی و نقض تعهدات اشاره کرد و اتخاذ موضع مقتدرانه را از درخواستهای جدی مردم به ویژه عشایر غیور بسیجی از دولت دانست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه