اخبار داغ

پوستر/وجدان بیدار و روح سرشار از عشق به مکتب

پوستر/وجدان بیدار و روح سرشار از عشق به مکتب
سالروز شهادت شهیدى مطّهر است که در عمر کوتاه خود اثرات جاویدى به یادگار گذاشت که پرتوى از وجدان بیدار و روح سرشار از عشق به مکتب بود. او با قلمى روان و فکرى توانا در تحلیل مسائل اسلامى و توضیح حقایق فلسفى با زبان مردم و بى‏قلق و اضطراب به تعلیم و تربیت جامعه پرداخت.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پوستر به مناسبت سال روز شهادت استوانه دین و دانش، استاد مرتضی مطهری رحمه الله و روز معلم پیش روی شماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیام امام خمینى به مناسبت دوّمین سالگرد شهادت استاد
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم‏
سالروز شهادت شهیدى مطّهر است که در عمر کوتاه خود اثرات جاویدى به یادگار گذاشت که پرتوى از وجدان بیدار و روح سرشار از عشق به مکتب بود. او با قلمى روان و فکرى توانا در تحلیل مسائل اسلامى و توضیح حقایق فلسفى با زبان مردم و بى‏قلق و اضطراب به تعلیم و تربیت جامعه پرداخت. آثار قلم و زبان او بى‏‌استثناء آموزنده و روانبخش است و مواعظ و نصایح او که از قلبى سرشار از ایمان و عقیدت نشأت مى‏گرفت، براى عارف و عامى سودمند و فرحزاست.
امید آن بود که از این درخت پرثمر، میوه‏هاى علم و ایمان بیش از آنچه بجا مانده، چیده شود و دانشمندانى پربها تسلیم جامعه گردد.
مع الاسف دست جنایتکاران مهلت نداد و جوانان عزیز ما را از ثمره طیّبه این درخت برومند محروم نمود، و خداى را شکر که آنچه از این استاد شهید باقى است با محتواى غنى خود مربّى و معلّم است.
مرحوم شهید استاد مطهّرى به ابدیّت پیوست؛ خدایش با رحمت خود با موالیانش محشور فرماید.
روح اللّه الموسوىّ الخمینى‏ 9/ 2/ 1360

,
,
,
,
,
,
,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه