اخبار داغ

شرکت 60هزار دانش آموز در جشنواره فیلم رشد استان اردبیل

شرکت 60هزار دانش آموز در جشنواره فیلم رشد استان اردبیل
دبیر برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان اردبیل گفت: بیش از 60 هزار دانش آموز در استان اردبیل با پخش تعداد 28 فیلمی که اثرات علمی و آموزشی و تاثیر بیشتری داشته است در این جشنواره شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در مراسم اختتامیه فیلم رشد گفت : با توجه به ایجاد بستر مناسب در شهرستان سرعین طی سال های اخیر و با مشارکت داوطلبانه بخش خصوصی توانستیم هزینه ای بالغ بر 15 میلیون تومان جذب و برای اجرای جشنواره و اهدای جوایز به دانش آموزان بکار گیریم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

سید غلامحسین گنجی گفت : مردم فهیم و خیرین عزیز سرمایه گرانقدر آموزش و پرورش شهرستان سرعین هستند و همکاران ما در دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با تمام توان در تربیت و پرورش دانش آموزان مجدانه و پرشتاب تلاش می کنند .

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در دومین جشنواره فیلم رشد توانستیم امکاناتی فراهم آوریم که صد در صد دانش آموزان شهری و بیش از 95 درصد کل دانش آموزان شهرستان از فیلم های این جشنواره بهره برده باشند .

,

نماینده وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد تاریخچه جشنواره فیلم رشد ، این جشنواره را یکی از قدیمی ترین جشنواره های هنری در سطح کشور دانست .  

,

علیرضا فکری گفت : در بازدید های انجام یافته طی برگزاری این جشنواره در سطح استان اردبیل تعامل ، همدلی و ارزشی که ارگانهای دیگر در برگزاری این جشنواره داشته اند ستودنی و چشمگیر است و مسئولان و مردم به این باور رسیده اند که می توانیم با استفاده از فیلم های آموزشی و اجتماعی ، تاثیر مناسبی در بین دانش آموزان داشته باشیم .

,

وی سطح برگزاری این جشنواره در شهرستان سرعین را نیز بسیار مطلوب برشمرد و از تلاش کلیه عوامل بخصوص همکاری فرماندار محترم تجلیل نمود .

,

در ادامه معاون آموزش ابتدایی و دبیر برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان اردبیل نیز ضمن تقدیر و تشکر ویژه  از عوامل اجرایی جشنواره در شهرستان سرعین برگزاری این جشنواره را در راستای برنامه های علمی آموزشی و تربیتی اخلاقی دانست .

,

کمال عالی زاده در ادامه همدلی و همزبانی ، همت و تلاش مسئولین در برگزاری این جشنواره را حاکی از اهمیت این جشنواره برشمرد و گزارشی از روند برگزاری این جشنواره در استان اردبیل را بیان داشت .

,

وی خاطر نشان کرد  : بیش از 60 هزار دانش آموز در استان اردبیل با پخش تعداد 28 فیلمی که اثرات علمی و آموزشی و تاثیر بیشتری داشته است در این جشنواره شرکت کردند و در کلیه مناطق 19 گانه استان اردبیل این جشنواره به اجرا در آمد .

,

در پایان این مراسم به تعدادی از دانش آموزان به قید قرعه جوایز ارزنده ای از طرف حامیان مالی و برخی از ارگانهای دولتی  اهدا گردید  .

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه