اخبار داغ

چشم بر بدعهدی آمریکا نبندید/ اینجا پیروزی در ناامیدی است

چشم بر بدعهدی آمریکا نبندید/ اینجا پیروزی در ناامیدی است
وقت آن رسیده مسئولان داخلی از آمریکایی ها ناامید شده و به ظرفیت های فراوان داخلی امیدوار شوند و به فرموده رهبر انقلاب اگر چنین شد «اگر این دشمنی تا صد سال دیگر هم ادامه داشته باشد، به کوری چشم آنها تا صد سال دیگر نیز پیشرفت خواهیم کرد».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نطنزنا، آمریکا دشمن است؛ چه به روی او بیاوریم چه به روی او نیاوریم، و چه بر زبان بیاوریم و چه بر زبان نیاوریم، این دشمنی ها تمام نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نطنزنا,

این جمله بالا قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با جمعی از کارگران بود؛ ایشان در این دیدار افزودند: علت آنکه بانک های بزرگ دنیا حاضر به همکاری با ایران نیستند، «ایران هراسی» است که آمریکایی‌ها ایجاد کرده و ادامه می دهند؛ بارها گفته ام که نمی توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و اکنون علت این مسئله در حال روشن شدن است.

,

اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب هیچ گاه تمام نخواهد شد یک اصلا پرواضح و مبرهن است و آفتابی نیست که بشود زیر کاسه پنهان کرد؛ آمریکا هسته ای را بهانه کرده تا در راستای تفاوت ۱۸۰ درجه ای اهداف و آرمان های انقلاب با اهداف شوم آن ها، عزت، شرف، ایمان و استقامت را از ملت ما بگیرد و ضمن تسلط بر ظرفیت این مرزو بوم، باز این مردم خون، جان و مال داده را بر سر سفره بدعاقبت سلطه مهمان گرداند.

,

بعد از انقلاب تا به حال اینقدر مقامات دو کشور جمهوری اسلامی و آمریکا برای حل مناقشات به هم نزدیک نشده اند؛ آیا اگر آمریکا توان تحقق اهدافش را در گستره این مرزو بوم را می داشت برای مذاکره اقدام می کرد؟ مذاکره ای که حال به گفته خود آمریکایی ها و بعضی از مسئولان داخلی از آن به عنوان جبران اعمال شاقه گذشته هم نام می برند؛ ولی در عمل برخلاف ظاهر آنچه در زیر پوسته اش گنجانده شده جز تغییر راه و منش دشمنی نبوده است.

,

سخن از بد عهدی آمریکا بارها و بارها بر سر زبان مسئولان دلسوز انقلاب جاری و ساری بوده، اما عده ای که این گرگ در لباس میش را به چشم ظاهر می بینند با رد این سخنان، آمریکا را دیگر آن کشور خونخوار و مستبد قبل نمی دانند و بعد از برجام دیدیم که نه تنها آمریکا همان چهره قبل را داراست بلکه دشمنی اش با تغییر راه، دوچندان شده است.

,

به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی، آمریکایی ها امروزه با اظهار دوستی با دولت و ملت ایران و از آن طرف با تحریم های مالی، حملات سایبری در قالب اصلی پروژه ایران هراسی و حمایت از اپوزیسیون داخلی که وادار شده اند به خاطر منفعت خود چشم بر بدعهدی آمریکا ببندند، سعی دارند توطئه های خود را در این مرزو بوم عملی سازند.

,

آمریکایی ها به خوبی می دانند امروزه که بعضی از کشورهای منطقه با فشار آن ها، ارزش های اسلامی خود را زیرپا گذاشته اند، جمهوری اسلامی ایران توانسته این مبادله را در منطقه بر هم بریزد و بسیاری از کشورها را به دور خود جمع کند و بدون شک چشم پوشی و ناامیدی از آمریکایی ها می تواند روند روبه رشد این جذب معنوی حول محور انقلاب اسلامی را شدت بخشد.

,

عده ای از مسئولان داخلی در حمایت از تعامل با دیگر کشورها و نفی تولید داخلی با بهانه قدیمی شدن و جذب فناوری دیگر کشورها به بهانه پیشرفته بودن می خواهند علت لزوم این رابطه را توجیه کنند؛ البته این قدیمی خواندن با نگاه اجمالی به پیشرفت های مختلف در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه های دفاعی و پزشکی رد می شود، ثانیا اگرهم درست باشد بازهم مقصر همین منادیان ضرورت ایجاد تعامل است آن هم به علت عدم زمینه سازی برای پیشرفت در حوزه های مختلف که به لطف خدا ظرفیت اش هم همه جوره در این پهنه فراهم است.

,

آمریکایی ها بعد از برجام به شکل واضح تر و به قولی اظهر من الشمسی دارند دشمنی خود را ابراز می کنند و متاسفانه عده ای از مسئولان داخلی برای حفظ ظاهر فریبنده این مستکبر واقعی و صد البته اقدامات اخیر خود در ایجاد تعامل با آن و درست جلوه دادن این کار تقصیر را برگردن دیگری می اندازند و دشمن و دزد اصلی را رها کرده و می خواهند جدال حزبی و گروهی در داخل راه بیاندازند؛ حرکتی که بدون شک یکی از اهداف آمریکایی ها نیز هست.

,

سخن در رابطه با بدعهدی آمریکا و تکیه بر ظرفیت های درخشان داخلی با آن اذهان انقلابی و خلاق داخلی بسیار گفته شده است؛ وقت آن رسیده مسئولان داخلی از آمریکایی ها ناامید شده و به ظرفیت های فراوان داخلی امیدوار شوند و به فرموده رهبر انقلاب اگر چنین شد «اگر این دشمنی تا صد سال دیگر هم ادامه داشته باشد، به کوری چشم آنها تا صد سال دیگر نیز پیشرفت خواهیم کرد».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه