اخبار داغ

عارف: تشکیل فراکسیون «امید» قطعی است

عارف: تشکیل فراکسیون «امید» قطعی است
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: با نهایی شدن نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آینده فراکسیون امید برای مجلس آینده تشکیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: با نهایی شدن نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آینده فراکسیون امید برای مجلس آینده تشکیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایسنا محمدرضا عارف در این رابطه خاطر نشان کرد: بحمدالله شاهد موفقیت لیست امید در دور دوم بودیم و در این شرایط امیدواریم مجلس آینده بر اساس اولویت‌های ترسیمی در حوزه اقتصادی و معیشتی و بر اساس برنامه 128 بندی که در گذشته اعلام شده بود و هم‌چنین ساماندهی برخی آسیب های اجتماعی عملکرد مثبتی داشته باشد. و ان شاء الله روال عملیاتی این برنامه ها نیز در هفته آینده و پس از تشکیل فراکسیون امید تبیین می‌شود.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد ریاست مجلس آینده گفت:‌ تعیین ریاست مجلس حق مجلس است و پرداختن زودهنگام به این موضوعات شاید به صلاح نباشد اما با تشکیل فراکسیون‌ها و سیاست‌های مرتبط با این فراکسیون‌های مختلف این موضوعات نیز قابل بررسی است و ان شاء الله با یک تعامل مطلوب با فراکسیون های مختلف و پس از مشخص شدن نتایج نهایی انتخابات در دور دوم فراکسیون ها این موضوع را نیز در دستور کار خود قرار خواهند داد.

,

عارف در خصوص امکان اجماع با لاریجانی در مورد سیاست مجلس گفت: اولویت ما برای مجلس آینده تعامل با فراکسیون های مختلف در جهت رسیدن به اهداف کلان و ترسیمی است و قصد نداریم در مجلس آینده تقابل فراکسیون‌ها را ایجاد کنیم، بلکه با تعامل و همفکری در مسیر اهداف کلان کشور گام بر می داریم.

,

غلامرضا حیدری منتخب مردم تهران در مجلس نیز در خصوص تشکیل فراکسیون «امید» گفت: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اکثریت نمایندگان را فهرست امید و مستقلین تشکیل می دهند.

,

وی اظهارامیدواری کرد: هدف مجلس دهم کمک به دولت در جهت خدمت بیشتر به ملت و بعد نظارتی مجلس تسهیل گر حمایت و هدایت قوه مجریه باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه