اخبار داغ

پوستر/پاره تن امام

پوستر/پاره تن امام
الگو کسی‌ست که در تمام جوانب انسانی به رشد و کمال رسیده باشد. در میان امت اسلامی و بالاخص بعد از پیروزی انقلاب کم نیستند از این الگو‌ها و امام خمینی(ره) در صدر‌شان. یکی دیگر از این ‌انوار الهی استاد شهید مرتضی مطهری است. کسی که همان امام پس از شهادتش گفت: " مطهری پاره‌ی تن من بود." و " مطهری حاصل عمر من بود."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جای‌جای قرآن سخن از الگو و تمثیل‌ها‌ست. از سر‌گذشت حضرت موسی(ع) و عیسی(ع) تا  سر‌گذشت قوم عاد و ثمود. از مثال بهار و زندگی دوباره تا بسته‌شدن نطفه‌ی انسان. و این‌گونه است که حجت بر عباد‌الله تمام می‌شود. نیاز به الگو‌ها نه فقط در زمان صدر اسلام بلکه در تمامی عمر هزار و چند ساله آن  بعد از رحلت حضرت رسول و هم‌اکنون در زمان غیبت و ظلمات جاهلیت ثانی بیش از پیش حس می‌شود. الگو‌هایی در زمان ما، که ملموس و قابل ادراک باشند؛ در این زمان زیسته و طریقت حق پیموده باشند. تا بهانه‌جویان، تفاوت زمان و عدم تطابق الگو با حال را پیراهن عثمان نکنند. و این‌گونه است که حجت بر عباد‌الله تمام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

الگو کسی‌ست که در تمام جوانب انسانی به رشد و کمال رسیده باشد. در میان امت اسلامی و بالاخص بعد از پیروزی انقلاب کم نیستند از این الگو‌ها و امام خمینی(ره) در صدر‌شان. یکی دیگر از این ‌انوار الهی استاد شهید مرتضی مطهری است. کسی که همان امام پس از شهادتش گفت: " مطهری پاره‌ی تن من بود." و " مطهری حاصل عمر من بود."

,

 

,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه