اخبار داغ

در دیدار منتخب مردم سمیرم با پاسداران عنوان شد:

امنیت امروزمان را مدیون سپاه هستیم / اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات است.

امنیت امروزمان را مدیون سپاه هستیم / اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات است.
منتخب مردم سمیرم امروز در سرکشی از سپاه گفت: امنیت و آرامش امروزمان را مدیون سپاه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمنا، منتخب مردم سمیرم امروز با حضور در سپاه سمیرم از نزدیک با پاسداران ملاقات کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمنا,

جانشین سپاه سمیرم در این دیدار حضور مردم سمیرم در تمامی صحنه ها را مثال زدنی دانست و گفت: با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باید از مهاجرت این مردم جلوگیری کرد.

,

عبدالرسول آقایی گفت: اکنون که قدم به این راه سخت گذاشته اید باصلابت پیش بروید و در مجلس رهبری را تنها نگذارید، حامی بسیج و بسیجیان باشید و در تصویب طرح های مختلف بسیج را فراموش نکنید.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه سمیرم اظهار کرد: از امروز شما به عنوان نماینده تمام مردم سمیرم هستید و با همدلی و همکاری برای ایجادی شهری پر رونق و پویا گام بردارید.

,

حسن افشاری، جانباز سمیرمی خواستار استفاده از تمام سلایق شد و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از راهنمایی های مقام معظم رهبری یک امر ضروری است که نباید فراموش شود.

,

صالحی، هادی سیاسی سپاه افزود: مردم سمیرم حزبی رای نداده و امروز نماینده تمام نقاط شهرستان سمیرم هستید، که این یک وظیفه سنگین بر دوش شماست.

,

منتخب مردم سمیرم در این نشست اظهار کرد: ما خودمان را متعلق به سپاه و بسیج می دانیم و آگاهیم که امروز در میان ناامنی های منتطقه، امنیت و آرامش کشورمان مدیون سپاه و شهدای مدافع حرم است.

,

اصغر سلیمی گفت: به دنبال رابطه مستدام با سپاه هستم و امیدوارم با اتحاد و یکدلی احزاب مختلف شهرستان برای اعتلا و پیشرفت شهرستان و نجات آن از محرومیت گام برداریم.

,

وی گفت: ما در شهرستان حتی در فتنه ۸۸ افراطی را ندیدیم و شاهدیم حتی اصلاح طلبان شهرستان دارای دغدغه نظام و رهبری بوده و هستند.

,

سلیمی گفت: باید اختلاف حزبی و دوقطبی از شهر حذف شود و به دنبال اتحاد و یکدلی در بین مردم برای رونق بخشیدن به شهرستان باشیم و در مجلس امیدوارم بتوانم در راستای اشغال و اقتصاد که مهمترین دغدغه امروز است گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه