اخبار داغ

به مناسبت روز کارگر:

کارگران المهدی اخراج شده اند و مسئولان هرمزگان خم به ابرو نمی آورد

کارگران المهدی اخراج شده اند و مسئولان هرمزگان خم به ابرو نمی آورد
بخش زیادی از کارگران المهدی اخراج شده و الباقی نیز از حقوق شرایط سخت و زیان آور محیط کار خارج گردیده اند اما مسئولان استان هرمزگان خم به ابرو نیاورده و تا کنون در مقابل این موضوع سکوت اختیار کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده،بخش زیادی از کارگران المهدی اخراج شده و الباقی نیز از حقوق شرایط سخت و زیان آور محیط کار خارج گردیده اند اما مسئولان استان هرمزگان خم به ابرو نیاورده و تا کنون در مقابل این موضوع سکوت اختیار کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده, بخش زیادی از کارگران المهدی اخراج شده و الباقی نیز از حقوق شرایط سخت و زیان آور محیط کار خارج گردیده اند اما مسئولان استان هرمزگان خم به ابرو نیاورده و تا کنون در مقابل این موضوع سکوت اختیار کرده اند.,

 

,

امروز یازدهم اردیبهشت ماه و روز کارگر است، قشری از جامعه که پیامبر عظیم شان اسلام بر دستان آنها بوسه زده است. در شهرستان بندرعباس کارگران مجتمع المهدی هرمزآل که 20 سال برای این کارخانه زحمت کشیده اند و با رانت به بخش خصوصی واگذار شده است، اخراج می شوند و به زور به آنها گفته می شود:«کار کردن در کنار مذاب دیگ آلومینیوم حدود 1000 درجه ای و میدان مغناطیسی به هیچ عنوان سخت و زیان آور نیست و هیچ حقوقی از این سختی کار شامل شما نمیشود و می بایست به مانند شخصی که کار اداری انجام می دهد 30 سال در این شرایط سخت کار کنید تا ما به سودمان برسیم».

,


این تمام داستان نیست، تراژدی کارگران المهدی هرمزآل آنجا دردناک تر می شود که مسوولین استانی و در راس آنها مسئولا ارشد هرمزگان، در مقابل4 روز تجمع اعتراضی این کارگران مظلوم سکوت مطلق اختیار می کنند و این شک را بیشتر در دل کارگران المهدی هرمزآل و مردم دریا دل استان هرمزگان  تقویت می کنند که چه عوالی باعث این سکوت شده است؟

,
,


آیا مسوولین استان و استاندار هرمزگان از ترس به خطر افتادن جایگاه خود حاضر به سکوت در مقابل این ظلم آشکار هستند؟

,
,


اینها و سوالات متعدد دیگر از جمله علامت های سوالیست که این روزها در دل کارگران و مردم نجیب هرمزگان به وجود آمده است.

,
,


امید است در آینده پیشرو مسئولان استان و در راس آنها استاندار هرمزگان به این سوالات پاسخی شفاف داده و مواضع خود را مشخص نمایند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه