اخبار داغ

افتخار برای 2 ستاره روی پیراهن؟/ پرسپولیس می تواند 9 ستاره داشته باشد

افتخار برای 2 ستاره روی پیراهن؟/ پرسپولیس می تواند 9 ستاره داشته باشد
وزنامه استقلال جوان امروز برای طعنه زدن به رقیب دیرینه اش، عکسی روی جلد برد و دو ستاره روی پیراهن پرسپولیس گذاشت و به کنایه نوشت: از آنجایی که ستاره ها فقط برای قهرمانی در آسیا داده می شود و هر تیم ایرانی نمی تواند به این مهم دست یابد، به پرسپولیس بابت دو هفته صدرنشینی دو ستاره اهدا کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  استقلالی ها در حالی این دو ستاره را به رقیب سنتی بخشیده اند که خودشان بابت قرار دادن دو ستاره روی پیراهن شان در بازی های داخلی، سوژه کارشناسان امر هستند. این ستاره ها برای مسابقات آسیایی روی پیراهن استقلالی ها درج شده و آن وقت، در بازی های داخلی هم می توان این ستاره ها را روی پیراهن آنها دید. حتی گفته می شود این دو ستاره به لوگوی این باشگاه اضافه شده تا مشکلی بابت درج آن در مسابقات داخلی وجود نداشته باشند. هرچند، هر تیمی در ایران می تواند هر تعداد ستاره که خواست روی پیراهنش درج کند و کسی به آن ایراد نخواهد گرفت اما آبی ها باید این دو ستاره را روی پیراهنی مندرج کنند که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تن می کنند. در مسابقات داخلی آنها می توانند به اندازه تعداد قهرمانی هایی که در ایران داشته اند، ستاره روی پیراهن شان قرار دهند یا صبر کنند و مانند یوونتوس و تیم های ایتالیایی، در ازای هر 10 قهرمانی، یک ستاره روی پیراهن شان اضافه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این حرکت استقلالی ها در حالی رخ می دهد که در بازی اخیر تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان دیدیم که تیم عربستانی هیچ ستاره ای روی پیراهن نداشت. یعنی آنها حتی به خاطر قهرمانی هایی که در آسیا داشتند هم در مسابقات آسیایی نشانه ای روی پیراهن نداشتند چه رسد به اینکه در بازی های لیگ داخلی شان این ستاره ها را به رخ بکشنند.
شاید آبی ها نگران این هستند که به مرور زمان، برخی قهرمانی های آنها در آسیا را زیر سوال ببرند و آنقدر این دو ستاره را جلوی چشم نگه می دارند تا مانند 6 گلی که پرسپولیس به این تیم زد، زیر سوال نرود و عده ای پس از چهل و اندی سال نگویند که چون فیلمی از آن وجود ندارد پس اتفاق نیفتاده است. قطعا خیلی از هواداران استقلال قهرمانی دوم این تیم در آسیا را هم به چشم ندیده چه رسد به قهرمانی اول این تیم که کمتر کسی آن را به یاد دارد اما این دلیل نمی شود که کسی بخواهد تاریخ را تحریف کند و آن دو قهرمانی را نادیده بگیرد. بهتر است آبی ها هم فکری اساسی به حال این دو ستاره کنند. درست است که کسی به آنها بابت درج آن دو ستاره چیزی نمی گوید ولی طعنه زدن به دیگران بابت کار اشتباهی که انجام می شود اصلا صحیح نیست.
قابل ذکر است که پرسپولیس با وجود 7 سال ناکامی در فوتبال ایران، بیشترین تعداد قهرمانی را دارد و با 9 قهرمانی در صدر است و پس از آن، استقلال با 8 قهرمانی در رده دوم قرار دارد و اگر قرار به زدن ستاره روی پیراهن در بازی های داخلی باشد، آنها می توانند 9 ستاره روی پیراهن شان بزنند یا مانند لیگ ایتالیا صبر کنند تا در صورت کسب دهمین قهرمانی، یک ستاره روی پیراهن اضافه کنند. در این صورت آنها باز هم باید به خاطر داشته باشند این یک ستاره برای بازی های داخلی است و نمی توان آن را در مسابقات آسیایی به تن کرد.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که هیچ نهادی در کشور وجود ندارد که بابت درج ستاره روی پیراهن به تیمی تذکر دهد و حتی ذرت کاران پارس آباد مغان هم می تواند سه ستاره روی پیراهنش داشته باشد و اصلا با اصلاح لوگویش، این سه ستاره را به لوگوی باشگاهش اضافه کند، پس آبی ها بهتر است کمی در کری خوانی دقت کنند تا کسی همان دو ستاره را هم سوژه نکند که چرا روی البسه ای قرار گرفته که در بازی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد؟

,
,
,
,

بانک ورزش

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه