اخبار داغ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر:

اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه رامسر برگزار می‌شود

اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه رامسر برگزار می‌شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه رامسر در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیمه پر رامسر، سید داریوش قانع در گفت‌وگویی گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری رامسر و کانون فیلم نگاه سبز در ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در رامسر برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره ۷۰ فیلم کوتاه از هنرمندان فیلم ساز غرب مازندران و شرق گیلان به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۴۵ اثر در بخش مسابقه و ۲۵ اثر در بخش جنبی باهم به رقابت می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیمه پر رامسر،,
,

رییس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی رامسر با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت دو روز برگزار می‌شود، بیان کرد: آیین افتتاحیه این جشنواه در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه و اختتامیه آن در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۴ عصر برگزار می‌شود.

,

وی در پایان گفت: فیلمسازان این جشنواره همه از هنرمندان جوان و پویای شهرهای نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر، لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه بوده و در آئین اختتامیه رامسر میزبان بیش از ۳۰۰ نفر از هنرمندان عرصه فیلم کوتاه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه