اخبار داغ

پیام بنیانگذار کبیرانقلاب؛ ایستادگی در مقابل استکبار / سوریه محور حمایت از مقاومت و مرز اسلام است

پیام بنیانگذار کبیرانقلاب؛ ایستادگی در مقابل استکبار / سوریه محور حمایت از مقاومت و مرز اسلام است
عضو ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س ) گفت: ملت ایران همان طور که زمان جنگ رزمنده ها را حمایت کردند اکنون نیز برای دفاع از مردم سوریه وارد عمل خواهند شد چرا که امروز مرزهای اسلام در سوریه واقع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا موسوی در گفت‌وگو اختصاصی  با شبنم ها در خصوص اهمیت فرستادن نیرو و کمک به جبهه مقاومت اظهار داشت: در سال های پس از انقلاب دشمن  یک جنگ نا برابر را به ملت ایران تحمیل کرد که اگر بخواهیم یک مقایسه بکنیم می بینیم که دفاع مقدس و جنگ هشت ساله کمتر از جنگ جهانی نبود چرا که 58 کشور دنیا در یک طرف جمع شده بودند و تمام امکانات و پول ونیرویی را که داشتند را در اختیار حزب بعث گذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم ها,

 

,

وی افزود: در سمت دیگر این جنگ نابرابر رزمندگان غیور و دلاور مردان کشوری که تازه انقلاب شده بود حضور داشتند جوان هایی که برای دفاع از آب و خاک و ناموس وطنشان  به دور حضرت امام خمینی (ره)جمع شده  و لبیک گفتند.

,

 

,

موسوی نصریح کرد: از همان زمان حضرت امام (ره)  به تمام کشور های همسایه و کشور های تحت سلطه این پیام و تذکر را دادند که در مقابل بیگانگان و استکبار ایستادگی کنند.

,

 

,

عضو ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س )با اشاره به اینکه در زمان جنگ تنها کشوری که به نوعی با ما همراه بود و مارا یاری کرد کشور سوریه بود افزود: شاید کشور سوریه  نیرو در اختیار ما قرار نداد ولی به نوعی از دفاع ما حمایت کرد وامکانات در اختیار ما می گذاشت لذا ما یک سری امکانات را از سوریه می آوردیم .

,

 

,

وی ادامه داد: بیگانه این داغ را از سوریه به دل داشت و می دانست اگر سوریه سقوط کند راه حذب الله بسته خواهد شد و مطمئنا فلسطین هم سقوط خواهد کرد لذا تشکیلاتی راه انداختند به نام داعش و به ظن خودشان دولت اسلامی عراق و شامات که مقام معظم رهبری در خصوص این گروه تروریستی مطلب دیگری را می فرمایند؛ گروهی را که حتی بویی از اسلام را نیز استشمام نکرده اند.

,

 

,

موسوی با بیان اینکه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) وظیفه همه مسلمانان است افزود: کشور سوریه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که هم در زمان جنگ یار و یاور ما بود وبه نوعی ما با این کشور مراودت های خاصی داشتیم.

,

 

,

وی در خصوص اهمیت حمایت اظهار داشت: در تجاوز به سوریه و کشورهای همسایه به نوعی ایران اسلامی نیز هدف بوده تا کمربند اقتصادی ایران را تنگ تر کنند  لذا مستشارهای ایران وارد عمل شدند و اجازه ندادند این این اتفاق بیافتد برایشان مشخص شد که ایران مثل عراق و سوریه نیست و اگر به خواهند کوچکترین دست اندازی به خاک پاک جمهوری اسلامی داشته باشند رزمنده های ما همانند دوران دفاع مقدس درس عبرت خوبی به آنها خواهند داد.

,

 

,

موسوی ادامه داد: اگرما می خواستیم سوریه را تنها بگذاریم الان باید این خاک ریزها در ایران زده می شد و چرا که تروریست ها بعد از سوریه حزب الله لبنان و ایران را هدف قرار داده اند.

,

 

,

وی، با اشاره به اینکه سوریه محور حمایت از مقاومت است: افزود در سوریه اکنون بحث تقابل کفر و ایمان است لذا جنگ اعتقادی است و موضوع بحث جهان اسلام است.

,

 

,

عضو ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در خصوص حمایت از مدافعان حرم و مردم مظلوم سوریه گفت: ملت ایران همان طور که زمان جنگ رزمنده ها را حمایت کردند  اکنون نیز برای دفاع از مردم سوریه وارد  عمل خواهند شد چرا که امروز مرزهای اسلام در سوریه واقع شده است.

,

 

,

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) تصریح کرد: با وجودی که تا کنون برای کمک به سوریه اعلان عمومی نشده بود به حمد الله استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته است و از جمله این اقدامات برگزاری مراسم گلریزان است.

,

 

,

موسوی با اشاره به اینکه یکی از این مراسم های گلریزان مخصوص خواهران بوده و مبالغ خوبی هم جمع آوری شده است.

,

گفت: یکی از بانوانی که در زمان جنگ به اتفاق گروهی برای رزمندگان لباس گرم می بافت اکنون  نیز اقدام به این کار کرده است .

,

 

,

وی تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی  طرح پویش مردمی حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی زنان و دختران همدانی با بسته بندی خوشکبار و بافت  شال ،دستکش و کلاه و اهدا آن به مدافعان حرم حمایت خود را از رزمندگان مدافع حرم اعلام کردند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: موضوع عراق و سوریه با عنایت خود اهل بیت (ع) پیش می رود و رزمندگان با فداکاری و رشادت درصدد پاسداری از بارگاه اهل بیت (ع) هستند افزود: در هر میدان نبردی هم کشته هست و هم شهید اما باید فراموش نکنیم که یک عده جان خودشان در این راه فدا کردند لذا وظیفه شرعی و دینی است و ماهم دارایی ها یمان بگذریم و همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس از جبهه های حق علیه باطل  پشتیبانی کردند مدافعان حرم آل الله را نیز از طریق کمک‌های مالی و معنوی  یاری کنند تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

,

 

,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه