اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس‌آباد:

شورای فرهنگ عمومی در جهت تبیین سیاست‌های فرهنگی شهرستان است

شورای فرهنگ عمومی در جهت تبیین سیاست‌های فرهنگی شهرستان است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس آباد گفت: نشست شورای فرهنگ عمومی در جهت تبیین سیاست‌های فرهنگی شهرستان در نظرگرفته‌ شده‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دریاسر، محمد رحیمی‌پور در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عباس‌آباد که صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نشست شورای فرهنگ عمومی در جهت تبیین سیاست‌های فرهنگی شهرستان در نظر گرفته‌ شده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دریاسر,

وی افزود: تشکیل شورای فرهنگ عمومی برای بهینه‌سازی و غنای فرهنگی جامعه و رفع چالش‌های موجود اجتماعی با کمک فرهیختگان و اندیشمندان در عرصه فرهنگی و علوم اجتماعی در نظر گرفته شده تا تدابیر لازم در جهت فرهنگ‌سازی اتخاذ شود.

حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در این نشست بیان کرد: تبیین سیاست‌های فرهنگی شهرستان با ایجاد کارگروه‌ها و با شناسایی چالش‌های موجود در سطح جامعه و با ارائه راهکارها انجام خواهد شد.

امام جمعه عباس‌آباد ادامه داد: هرگونه فعالیت‌های فرهنگی چه از طریق ادارات و چه بخش خصوصی در شهرستان باید با اطلاع رسانی و مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

در این نشست علیرضا صفری معاون فرماندار عباس‌آباد، گفت: مسئولان عملکردشان بر جامعه تاثیرگذار است و نقش معلم را ایفا می کنند، بنابراین دقت در عملکرد ما مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برای طرح‌های ارائه شده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان برنامه 6 ماهه در نظر گرفته شود تا بعد از 6 ماه خروجی کار دیده شود.

نیک‌نژاد رئیس دادگستری شهرستان عباس آباد در ادامه این نشست بیان کرد: سعادت جامعه در گرو فرهنگ آن جامعه است و برای فرهنگ‌سازی در جامعه همه ما باید با جدیت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: با تکنولوژی نمی‌توان مبارزه کرد بلکه باید فرهنگ سازی انجام شود و در زمینه فرهنگ‌سازی هم باید این پروژه بزرگ را به اساتید فن و متخصصین سپرد و آنها راهکارهای بلند مدت و کوتاه مدت ارائه دهند و همه ما به‌طور بهینه در جهت فرهنگ‌سازی و تزریق فرهنگ در جامعه حرکت کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه