اخبار داغ

اینجا مهدیشهر؛ پشت جبهه مقاومت

اینجا مهدیشهر؛ پشت جبهه مقاومت
اینجا در مهدیشهر، مردمانی هستند که می خواهند در دفاع از حریم اهل بیت عباس گونه زینب (س) را یاری کنند، از همین جا فرسخ ها دور از جبهه مقاومت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، امروز وقتی از مدافعان حرم صحبت می شود همه توجهات معطوف دلاور مردانی است که در عراق و سوریه از حریم اهل بیت به ویژه حرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند تا مبادا گماشته های یزیدیان زمان در قالب تکفیری ها و داعشی ها کوچک ترین جسارتی به حرمین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

اما اینجا در مهدیشهر، مردمانی هستند با دل های بزرگ که می خواهند در دفاع از حریم اهل بیت عباس گونه زینب (س) را یاری کنند، از همین جا فرسخ ها دور از جبهه مقاومت.

,

آری دفاع از حریم اهل بیت(ع) فقط حضور در خط مقدم جبهه مقاومت نیست چه آنکه شرایط حضور معیارهای خاصی را می طلبد ولی مدافع بودن برای همه مهیاست. زن و مرد هم نمی شناسد یکی با جانش از حریم اهل بیت دفاع می کند یکی با مال. یکی در خط مقدم می جنگد و یکی در پشت جبهه پشتیبانی اش می کند. فرقی ندارد همه یک آرمان و هدف را دنبال می کنند، پاسداری از حرم اهل بیت و اسلامی که به خاطر آن امام حسین(ع) خونش را نثار کرد.

,

مردم مهدیشهر این را خوب می دانند کمک و پشتیبانی از دلاور مردانی که در خط مقدم جبهه ها با کفار در حال مبارزه هستند به همان اندازه اهمیت دارد که اگر نبود، رزمندگان قدرت مبارزه را نمی یافتند. گر چه مردانشان در خط مقدم سوریه با داعش پیکار می کنند ولی مادران، همسران، خواهران و برادرانشان با هر مسئولیتی که در شهر هستند خود را در این مبارزه سهیم می کنند تا با کمک رسانی به جبهه مقاومت باز هم مثل زمان های قبل در دفاع از کیان اسلام نقش آفرینی کنند. همانند زمان دفاع مقدس و زمان ها و زمان های دیگر.

,

از این رو است که همین مردم در حال آماده سازی ششمین مرحله از کمک های مردمی به جبهه های مقاومت هستند. کمک هایی در قالب نان قندی های محلی که پخت می شود و بانوان با کمک مردان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهدای مهدیشهر آن را بسته بندی و برای ارسال آماده می کنند تا چند صباح دیگر برسد به دست مدافعان حرمی که  شاید در شرایط بحرانی جنگ، همین نان قندی ها بهترین قوت برای آنهاست. 

,

, ,

, ,

, ,

مردم مهدیشهر در این کمک رسانی تنها نیستند بلکه حمایت مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار را دارند که با حضور در جمع بانوانی که در مسجد حضرت ابوالفضل مشغول بسته بندی کمک ها هستند، از اقدامات آنان قدردانی کردند.

,

کمک های مردمی به جبهه مقاومت به رزمندگان روحیه می دهد

,

قدردانی از مردمی که به گفته امام جمعه مهدیشهر، امروز کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مدافعین حرم جهاد فی سبیل الله است و کسانی که در این راه کمک رسانی خدمت می کنند در ثواب مدافعین حرم شریک هستند و مشمول عنایات امام زمان و حضرت زینب خواهند بود.  

,

حجت الاسلام محمد بارانی که در حاشیه بازدید و تقدیر از فعالیت بانوان در کمک های ارسالی مهدیشهر به جبهه مقاومت، با خبرنگار نیزوا گفتگو می کرد، گفت: زنان ما مانند حضرت زینب(س) پشت جبهه مقاومت کمک کار رزمندگانشان هستند و این نشان می دهد زنان و جامعه ایران اسلامی از جبهه مقاومت حمایت می کنند.

, نیزوا ,

وی به تاثیر این کمک ها در روحیه رزمندگان در خط مقدم جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: این نوع کمک های مردم مهدیشهراز لحاظ معنوی پیام بسیار خوبی دارد و یک خدا قوت برای عزیزانمان در جبهه مقاومت است چون از اینکه می بینند یک زن مهدیشهریدر یک نقطه از ایران اسلامی این نان ها را در بسته بندی های خوب به سوریه فرستاده است روحیه می گیرند.

,

امام جمعه مهدیشهر با تاکید بر ضرورت  حمایت از جبهه مقاومت، بیان کرد: حمایت ما از جبهه مقاومت همان حمایتی است که در دوران دفاع مقدس داشتیم به عنوان دفاع از شیعه و جایگاه ایران اسلامی با دشمن می جنگیدیم و  ما همان جنگ را امروز داریم ادامه می دهیم.

,

حمایت از جبهه مقاومت در راستای اعتقادات ما است

,

فرماندار مهدیشهر نیز در این حضور با تقدیر از علاقمندی مردم مهدیشهر به حمایت و خدمت به جبهه مقاومت، به خبرنگار نیزوا، گفت: نیت های خیرخواهانه مردم مهدیشهر در یک بعد و دو بعد نیست بلکه خیرین این شهر در همه عرصه ها فعال هستند که جبهه مقاومت یک نمونه آن است.

, نیزوا,

حسن ارگی با ابراز امیدواری از ادامه یافتن این حرکت توسط تمامی شهروندان مهدیشهری با نیت های خیرخواهانه، اظهار کرد: از زحمات مردم و بانیان خیر که زحمت کشیدند و حلقه وصل مردم مهدیشهر با جبهه مقاومت شدند، تشکر می کنم.  

,

وی حمایت و کمک های ایران به جبهه مقاومت را در راستای اعتقادات ما بیان کرد و افزود: حضور خواهران و برادران ما درعرصه کمک به جبهه مقاومت، در حقیقت کمک به خودمان و نوعی دفاع از اعتقادات و دفاع از کشورمان است. 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه