اخبار داغ

فرماندار بناب؛

هیچ واحد تولیدی در بناب تعطیل نشده است/تلاش می کنیم واحدهایی که تعدیل نیرو کرده اند، به ظرفیت اصلی برگردند

هیچ واحد تولیدی در بناب تعطیل نشده است/تلاش می کنیم واحدهایی که تعدیل نیرو کرده اند، به ظرفیت اصلی برگردند
فرماندار بناب گفت : در یک سال گذشته هیچ یک از واحدهای صنفی بناب بدلیل مشکلات مالی و اقتصادی تعطیل نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی صبح طی بازدید به همراه مسئولین صنعتی شهرستان بناب از واحدهای تولیدی و مراکز صنعتی با اشاره به فعالیت ۲۲۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب افزود: هر چند مشکلات اقتصادی باعث شده اند واحدهای تولیدی کمتر از ظرفیت خود کار کنند اما مدیریت صاحبان صنایع ، حفظ بازارهای رقابتی و هدف گذاری بازارهای آسیایی برای صادرات تولیدات باعث شده است کارخانجات بناب همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی از حمایت دولت برای بروز رسانی و استفاده از تکنولوژی جدید دستگاههای صنعتی برای بهبود تولید خبر داد وگفت: تسهیلات کم بهره ارزی برای افزایش کیفیت تولید و کاهش هزینه ها برای صنعتگران از طریق اداره صنعت و معدن و تجارت این شهرستان و بانکهای عامل پرداخت می شود.

,

فرماندار بناب افزود: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور در استان آذربایجان شرقی بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده اند ولی در شهرستان بناب با حمایت کلیه مسئولین مرتبط اجازه تعطیلی به هیچ واحدی داده نشده است.

,

فرج الهی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه بیکاری در جامعه برابر با افزایش آسیب های اجتماعی است سعی داریم واحد هایی که با ظرفیت کم فعالیت می نمایند یا به تعدیل نیرو اقدام کرده اند به ظرفیت اصلی برگردند.

,

وی عمده ترین مشکلات صنایع شهرستان بناب را کمبود سرمایه در گردش ، تامین مواد اولیه ، محل تصفیه خانه فاضلاب شهرک و نا مناسب بودن وضعیت معابر شهرک صنعتی اعلام کرد و از مدیریت شهرک های صنعتی خواست نسبت به حل مشکلات تولید کنندگان اقدام کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه