اخبار داغ

درمانگاه تامین اجتماعی بهار در کشمکش ماندن یا رفتن

درمانگاه تامین اجتماعی بهار در کشمکش ماندن یا رفتن
درمانگاه تامین اجتماعی بهار یکی از حاشیه سازترین پروژه های شهرستان بهار است که در شش ماهه اخیر اهمیت زیادی برای مردم پیدا کرد و خبر ساز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه؛ درمانگاهی که به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیش از یک سال از صدور مجوز ساخت آن میگذرد و پاییز سال گذشته بود که زمزمه هایی در خصوص احتمال انتقال این درمانگاه به لالجین شنیده شد و همین زمزمه ها باعث افزایش حساسیت های عمومی و مردمی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

متولی اصلی پروژه سازمان تامین اجتماعی بود و مهمترین دلیل در تعویق شروع پروژه عدم تغییر کاربری زمین بود و هر یک از ادارات توپ را به زمین دیگری می انداختند.

,

با نزدیک شدن به زمان انتخابات گمانه زنی ها در مورد اعمال نظر نماینده شهر در انتقال درمانگاه قوت گرفت به گونه ای که بارها قول هایی برای کلنگ زنی درمانگاه داده شد اما بار دیگر به تعویق افتاد و حتی کلنگ زنی درمانگاه در برنامه ویژه دهه فجر نیز گنجانده شد اما بازهم بی نتیجه ماند.

,

با نزدیک شدن به انتخابات همین درمانگاه سوژه ای برای رقبا شده بود یکی قول کلنگ زنی در بهار را میداد و دیگری در لالجین و دیگری دست آن یکی را رو میکرد و فرد دیگر نامه تکذیبیه صادر می کرد تا اینکه انتخابات نیز به پایان رسید و نماینده شهر نیز انتخاب شد.

,

اما اینجا پایان کار این سوژه نبود و مدتی  پیش بار دیگر اسم درمانگاه تامین اجتماعی بهار نقل محافل شد اما این بار نه از زبان بهاری ها و رقبای انتخاباتی بلکه از زبان استاندار همدان.

,

چندی پیش بود که نماینده شهر در مجلس سخنان تندی در مورد کم کاری و سیاسی کاری استاندار همدان بیان کرد و استاندار نیز در اولین جلسه شورای اداری در سال 95 در پاسخ به نماینده بهار و کبودراهنگ بار دیگر سخن از درمانگاه تامین اجتماعی و تلاش برخی آقایان را در انتقال آن به لالجین یا کبودراهنگ به میان آورد و از مسئولین و فرماندار شهر نیز برای تعلل در شروع به کار درمانگاه با وجود تامین اعتبار آن گلایه کرد.

,

فرماندار بهار در ششمین روز از اردیبهشت ماه امسال و در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر از فراهم شدن بسترهای لازم جهت بهره برداری از این پروژه را داد و گفت موانع لازم برای بهره برداری از پروژه برداشته شده و زمین مربوطه تغییر کاربری داده شده است و سازمان تامین اجتماعی هم اکنون می تواند برای شروع به کار آن اقدام کند.

,

و حال بار دیگر باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بار چه بهانه ای برای عدم کلنگ زنی این پروژه تراشیده خواهد شد.

,

اما جای سوال اینجاست که مسئولین به جای اینکه بر سر این درمانگاه کشمکش کنند چرا تلاشی برای ساخت درمانگاهی دیگر برای لالجین نمیکنند، قطعا وجود درمانگاهی دیگر در لالجین برای رفاه حال مردم ضروری است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در سخنان خود گفته بود که مانعی برای ساخت درمانگاهی دیگر در لالجین وجود ندارد و اگر اعتبارات و زمین فراهم شود مجوز دیگری برای لالجین هم صادر خواهد شد. امیدواریم که به زودی این مشکل حل شده و مردم در آسایش از خدمات درمانی بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه