اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کالاهای خارجی بلای تولیدات داخلی است

کالاهای خارجی بلای تولیدات داخلی است
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: کالاهای خارجی بلای تولیدات داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، سردار  "علیرضا صالحی " صبح امروز در جمع کارکنان تصریح کرد : مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) امسال را سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" نامگذاری فرمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی خاطر نشان کرد: این نامگذری نه در شعار و همایش بلکه در قالب اقدام و عمل و جلوگیری از نفوذ دشمن است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : منظور مقام معظم رهبری از نفوذ  ، نفوذ اقتصادی است  ، اقتصاد مقاومتی مربوط به امروز نیست بلکه از صدر اسلام ، دوران انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس آن را تجربه کرده ایم .

,

 وی با تاکید بر اینکه پیام اقتصاد مقاومتی این است که بایستی کار ها را مردمی کنیم  و  هر جا مردم مشارکت دارند موفق بوده ایم.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از نتایج تمسک به قران کریم مقاومت، صبر و شکیبایی است اظهار داشت: طبیعی است که هدف تحریم دشمنان نوعی فشار آوردن به  مردم و مسئولان است.

,

سردار صالحی در بحث اقتصاد مقاومتی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد : باید در بحث اقتصاد مقاومتی در چهار جبهه علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اجرایی فعال بود .

,

وی افزود : در عرصه علمی باید به تحقیق و پ‍ژوهش پرداخت و در عرصه فرهنگی مردم باید قبول کنند که اقتصاد غیر دینی مسیر رهایی و آزادی نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه کالاهای خارجی بلای تولیدات داخلی است گفت: در عرصه اجرایی اقتصاد مقاومتی، باید برنامه ریزی کرد و باید به ظرفیت مردمی ایمان و باور داشت.

,

 فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه، انتخابات را در نظام مقدس جمهوری سلامی فریضه ای از فرائض اسلام بیان کرد و گفت : انتخابات پس انداز و حاکمیت مردم است.

,

سردار صالحی به نقش موثر زنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و از آمادگی کامل نیروها و پلیس برای برگزاری یک انتخابات امن و باشکوه خبر داد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه