اخبار داغ

پلدختر شاهراه واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی

محیط زیست پلدختر زیر چرخ تانکرهای نفت کش جان داد/تکرار سریال واژگونی تانکر نفت کش در معمولان و آلودگی محیط زیست!+تصاویر

محیط زیست پلدختر زیر چرخ تانکرهای نفت کش جان داد/تکرار سریال واژگونی تانکر نفت کش در معمولان و آلودگی محیط زیست!+تصاویر
جاده قدیم پلدختر به خرم آباد همچنان شاهد واژگونی تانکرهای نفت کش،به طوری که این مسئله به معضلی بحران زا برای محیط زیست شهرستان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیان روز، سریال تکراری واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی در پلدختر تمامی ندارد ،آزاد راه خرم زال هم نتوانست بار تردد این وسائط نقلیه سنگین را از جاده پلدختر به خرم آباد کم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز،, بیان روز, بیان روز,  سریال تکراری واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی در پلدختر تمامی ندارد ،آزاد راه خرم زال هم نتوانست بار تردد این وسائط نقلیه سنگین را از جاده پلدختر به خرم آباد کم کند.,

مسئولان به مانند همیشه فقط اکتفا به صحبت ومصاحبه از اخبار تلخ واژگونی تانکرهامی دهند،کارشناسانی که فقط خسارت ها تعیین می کنند ولی تا کنون کار کارشناسی برای رفع اسین مشکل نکردند.

,

واژگونی تریلر نفت کش پلدختر

, واژگونی تریلر نفت کش پلدختر,

واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی در پلدختر به مصیبتی برای محیط زیست وکشکان تبدیل شده به طوری که در مسیر تردد تانکرهای عراقی حامل مواد نفتی در کشور ،پلدختر تنها مسیری که کمر بندی ندارد و همچنان واژگونی این وسائط نقلیه جان آبزیان رودخانه کشکان و محیط زیست این شهرستان به خطر انداخته است.

,

به نظر می رسد پس از آلودگی ریزگردها ،واژگونی تانکرها و آلودگی محیط زیست پلدختر به مواد  نفتی را باید در لیست جدید موارد بحران زای محیط زیستی قرار داد.

,

امروز خبر دار شدیم در تونل معمولان ،یک دستگاه تانکر حامل مواد نفتی بر اثر برخورد با کامیون  واژگون شد ومواد نفتی آن به رودخانه کشکان سرازیر شده و  آبزیان را به مخاطره انداخته است.

,

آلودگی نفتی کشکان

, آلودگی نفتی کشکان,

عباس محمودی بخشدار معمولان با اشاره به واژگونی تانکر حامل مواد نفتی اظهار داشت:امروز بر اثر واژگونی تریلرحامل مواد نفتی در تونل معمولان باعث مسدود شدن جاده پلدختر به خرم آباد شد.

,

وی تصریح کرد:بر اثر واژگونی این تانکر نفت کش،مقداری از مواد نفتی به رودخانه کشکان سرازیر شد و حیات آبزاین را با خطراتی مواجه کرد.

,

محمودی عنوان کرد:متاسفانه بر اثر این سانحه ،راننده مجروح شد و از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

,

آلودگی نفتی کشکان

, آلودگی نفتی کشکان,

بخشدار معمولان احداث چهار خطه پلدختر به معمولان را از مطالبات به حق مردم دانست وعنوان کرد:این پروژه در چند نقطه پلدختر و معمولان در حال اجرایی که امیدواریم با تخصیص اعتبارات ،شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه باشیم.

,

وی بیان کرد:به دلیل افزایش تردد وسائط نقلیه سنگین و بی احتیاطی رانندگان متاسفانه شاهد تصادف و اتفاقات ناگوار  هستیم.

,

امیدواریم که مسئولان فقط نظاره گر واژگونی تریلرهای نفت کش و آسیب به محیط زیست نباشند و در واقع تدبیر مناسبی برای حل این مشکل بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه