اخبار داغ

حجاب حماقت در دانشگاه های دنیا!

حجاب حماقت در دانشگاه های دنیا!
آیا شما لخت مادرزاد از خانه بیرون می‌آیید و به دانشگاه یا محل کار می‌روید؟ چرا همه‌ی رؤسای جمهور دنیا با لباس کاملا رسمی و پوشیده در محافل رسمی شرکت می‌کنند؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماسال نیوز، اسلام ملکی معاف در ستون منبر آفلاین هفته نامه‌ی راه ۷ نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

در گروهی از شبکه‌های اجتماعی صحبت از حجاب شد و شخصی نوشته بود که “حجاب یعنی حماقت”. بنده در پاسخ به این عزیز نوشتم:

,

اگر حجاب نشانه‌ی احمق بودن است آیا خود شما حجاب ندارید؟ یعنی لخت مادرزاد از خانه بیرون می‌آیید و به دانشگاه یا محل کار می‌روید؟

,

اگر حجاب نشانه‌ی احمق بودن هست پس چرا همه‌ی رؤسای جمهور دنیا با لباس کاملا رسمی و پوشیده در محافل رسمی شرکت می‌کنند؟! چرا همسر هیچیک از آنها بدون لباس در انظار عمومی ظاهر نمی‌شوند؟!

,

معنای حجاب اینست که محیط خصوصی با محیط عمومی فرق دارد و هر جایی یک لباس خاص را می‌طلبد. قرار نیست در حمام همان‌طور باشیم که در خیابان و محل کار. در هر جایی باید تمرکز بر امور مربوط به همان‌جا باشد. این نه تنها حماقت نیست بلکه عین فهیم بودن است. پس حجاب کاملا منطقی است.

,

دو سال پیش کتابچه ای را خواندم که در آن قوانین پوشش در دانشگاه‌های جهان جمع‌آوری و ترجمه شده بود در واقع بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا قوانینی برای طرز پوشش دارند و مثلا در برخی از آنها تصریح شده بود که دامن خانم‌ها باید دستکم تا زانو یا یک وجب پایین‌تر از زانو باشد تا تمرکز افراد در محیط علمی خدشه‌دار نشود. این ناشی از عاقل بودن آنهاست. بنابراین فرق ما ایرانی‌ها و مسلمانان با غربی‌ها در این نیست که آنها پوشش را قبول ندارند ولی ما قبول داریم، بلکه فرق در مقدار حجاب است. مسلمانان مقدار بیشتری از حجاب را در عرف خود رعایت می‌کنند ولی غربی‌ها حجاب کمتری را رعایت می‌کنند وگرنه ضرورت پوشش مورد قبول همه است. فقط قبایل بدوی و حیوانات هستند که هیچ‌گونه پوششی ندارند. همچنین برخی از افراد غیرعادی که برای توجیه لخت بودن فلسفه بافی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه