اخبار داغ

فروش مواد مخدر در پوشش واحدهای صنفی/ کشف یک کیلوگرم حشیش در آمل

فروش مواد مخدر در پوشش واحدهای صنفی/ کشف یک کیلوگرم حشیش در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو متهم که در پوشش واحدهای صنفی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم از کشف بیش از یک کیلوگرم حشیش در شهرستان آمل خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی دوعامل تهیه و توزیع مواد مخدر را در سطح شهرستان شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از , سفیر هراز,

 

,

وی در ادامه افزود: ماموران توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهمان به نام‌های "امیرحسین- ع" و "مجید- ه" که قصد خرید و فروش مواد مخدر را داشتند با هماهنگی قضایی مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این‌که ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، متهمان در پوشش واحدهای صنفی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند تصریح کرد: ماموران در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه پس از بررسی واحدهای صنفی که متصدی آن را متهمان پرونده داشتند، موفق به کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش شدند.

,

 

,

این مسئول از دستگیری متهمان پرونده خبر داد و اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه