اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده:

معرفت تاریخی اهل بیت بستر مهم تربیتی است / خانواده های شهدای مدافع حرم عشق را به زیبایی معنا کردند

معرفت تاریخی اهل بیت بستر مهم تربیتی است / خانواده های شهدای مدافع حرم عشق را به زیبایی معنا کردند
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با ارج نهادن به شهدای مدافع حرم و خانوادهای آنان، گفت: مادران و همسران شهدای مدافع حرم، عشق، ایثار و صبر را به زیبایی معنا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار «دیارباران»، فهمیه فرهمندپور در اجلاسیه بانوان کنگره 8 هزار شهید گیلان با تبریک روز معلم، اظهار کرد: بهترین معلم های زندگی هر فرد پدران و مادران ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در معنای زندگی آنانی که مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند برنده شده اند و کسانی که که بر اساس تبیین مادی حرکت کردند بازنده شدند.

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ضمن ارج نهادن به شهدای مدافع حرم و خانوادهای آنان، گفت: مادران و همسران شهدای مدافع حرم، عشق، ایثار و صبر را به زیبایی معنا کردند.

,

وی با بیان اینکه ما تربیت شده معرفت تاریخی اهل بیت هستیم، ادامه داد: معرفت تاریخی اهل بیت بستر مهم تربیتی است، معرفتی که زمانی که لازم است فاطمه (س)می خروشد و می رود و علی(ع)سکوت می کند و می ماند.

,

فرهمندپور در تشریح این موضوع، بیان کرد: امروز ما اگر بنا به ماندن باشد با بصیرت و آگاهانه می مانیم و اگر بنا به رفتن باشد شجاعانه و عاشقانه می رویم.

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در ادامه بیان کرد: زنان جامعه ما به خوبی نقش یک مادر و زن و در جایگاه های مختلف نقش مرد را نیز بازی می کنند و همه این توانمندی ها بر پایه تربیت اسلامی است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه