اخبار داغ

نماینده مردم سیستان در مجلس:

اجازه نخواهیم داد کسی مسئله مردم و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد

اجازه نخواهیم داد کسی مسئله مردم و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد
دکتر احمد علی کیخا گفت: مدیران هر سازمان اگر به وظایف قانونی خود که در چارچوب و مقرارت آن سازمان مربوط میشود بپردازند قطعا مشکلات کمتری پیش روی آنان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ؛ ندای هیرمند؛احمد علی کیخا نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت وتجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان هیرمند گفت:  امروزه اگر خواستار جامعه ای پیشرفته و توسعه یافته هستیم در ابتدا باید آموزش و پروش آن جامعه توسعه یابد تا در آینده با تربیت دانش آموزان موفق کمک حال جامعه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند,

وی افزود: طرح توسعه جامعه آموزشی باید در شهرستان هایی همچون هیرمند پیگیری شود تا دانش آموزان این منطقه بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند.

,

کیخا با بیان اینکه در جهت پیشبرد طرح های آموزش و پروش باید کارگروهی تشکیل شود افزود: مدیران هر سازمان اگر به  وظایف قانونی خود که در چارچوب و مقرارت آن سازمان مربوط میشود بپردازند قطعا مشکلات کمتری پیش روی آنان خواهد بود.

,

وی ادامه داد: هر دستگاه دولتی باید کار خود را انجام بدهد و اجازه نخواهیم داد کسی مسئله مردم و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد و نادیده بگیرد و از شما معلمان انتظار می رود نهادینه کردن جامعه را در پیش بگیرید.

,

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهترین خدمت به سیستان این است که قانون حاکمیت پیدا کند و هر شهروند به حق و حقوق اصلی خود برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه