اخبار داغ

بعد از اخراج دایی، ابراهیمی و صادقی؛

درگیری با اسپانسر صبا به نفع هیچ کس نیست

درگیری با اسپانسر صبا به نفع هیچ کس نیست
چند روزی است که درگیری ها و حواشی های مالی بسیار حول تیم فوتبال صبای قم به واسطه عدم حمایت اسپانسر از این تیم به گوش می رسد، موضوعی که دود آن نهایتا به بدنه تیم و باشگاه خواهد رفت و مطمناُ به نفع هیچ کس نخواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت جام پارسی، چند روزی است که درگیری ها و حواشی های مالی بسیار حول تیم فوتبال صبای قم به واسطه عدم حمایت اسپانسر از این تیم به گوش می رسد، موضوعی که از علی دایی سرمربی گرفته تا صادقی بازیکن، همه به وجود چنین وضعیتی معترض هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام پارسی, جام پارسی, ، ,

صادقی اولین کسی بود که اعتراض خود را نسبت به مشکلات مالی تیم علنی کرد و به نوازش موسوی اسپانسر صبا پرداخت و اظهار داشت: دیگر کارد  به استخوانمان رسیده است، آقایان قول‌هایش را به ما می‌دهند، پول‌هایشان را برای دوستانشان و باشگاه‌های دیگر خرج می‌کنند. آقای موسوی هتل داریوش را هم خریده است اما در بدترین شرایط به اردو می‌رویم، در نیم فصل ما در کیش اردو زدیم و به جای اینکه به یک تیم کامل 15 تا 20 اتاق بدهد، اردوی ما در 10  اتاق برگزار شد. بدترین اتاق‌های هتل داریوش در اختیار ما قرار گرفت و هر 4 بازیکن در یک اتاق حضور داشتند.
,
,

پس از صادقی یکی پس از دیگری عوامل تیم صبا به انتقاد از دریافت 50 درصد قرارداد خود پرداختند و در تیر رس تمام این انتقادات هم کسی جزء اسپانسر باشگاه قرار نداشت و با آنکه این تیم صاحب هیئت مدیره و مدیرعامل است همه با شانه خالی کردن از موضوع تمام مشکلات باشگاه و حتی نتیجه نگرفتن تیم را هم گردن حامی مالی باشگاه انداختند.
,
,

مشکلات مالی برای تمامی تیم های باشگاهی کشور حتی برای تیم های صنعتی، خصوصی و یا پرطرفدار وجود دارد ولی شاید برای آن ها این اتفاق کمتر بیفتد ولی ناگزیر آنها هم درگیر چنین مشکلاتی هستند اما برای صبایی که چند هفته ای است حداقل نصف قرارداد خود را دریافت کرده اند و جلوتر از خیلی از باشگاه های دیگر هم هستند جای بسی سوال و تعجب دارد.
,
,

علی دایی در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن درباره این موضوع لب به انتقاد گشود و بیان داشت: اگر چه بازیکنانم 50 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند اما این رقم حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد سایر تیم‌هاست. دوست ندارم گلایه کنم. دوست دارم تا آخر فصل کار کنم اما ما مشکلات زیادی داریم و تحت فشار هستیم. به هیچ عنوان حمایتی از ما نمی‌شود.
,
,

سرمربی صبای قم ادامه داد: روزی که به صبا آمدم صحبت‌های زیادی شد که هیچ کدام از این صحبت‌ها عملی نشده است. خدایی داریم خیلی سختی می‌کشیم. برای اینکه این تیم موفق شود باید همه افرادش با هم همسو باشند. از مالک تا مدیرعامل و سایر افراد. موسوی رفیق من است اما من ایشان را خیلی وقت است در باشگاه ندیدم. انگار او عرق و تعصبی به تیم ندارد.
,
,

محمد دایی مربی صبا نیز در این رابطه معتقد است: اکثر بازیکنان ما زن و بچه دارند و منبع درآمد دیگری نیز جز فوتبال ندارند. برخی بازیکنان از سال قبل هم طلبکارند و زندگی شان نمی گذرد. این بچه ها تا الان هم به خاطر علی آقا حرمت نگه داشتند و حرفی نزدند اما دلشان واقعا پر است. موضوع مشکلات مالی باشگاه برای امروز و  دیروز نیست. ما 3، 4 ماه است مشکل داریم. بازیکنان حالا که بعد از چند ماه نتوانسته اند پولشان را بگیرند، صدایشان در آمده است.
,
,

از جمیع این صحبت ها می توان برداشت کرد که مشکلات مالی در تیم صبا بیداد می کند و یکی از دلایل ناکامی این تیم در نیم فصل دوم نبود منابع مالی در تیم بوده است.
,
,

اما در این رابطه موسوی اسپانسر تیم نقطه نظرات جالبی دارد و با انتقاد از برخی افراد که چنین حواشی ای پیرامون صبا ایجاد کرده اند می گوید: از حمایت تیم فعلا کنار کشیدیم. وقتی کمک و لطف می‌کنیم و بر علیه آدم حرف می‌زنند کار بیهوده‌ای نیست؟ متاسفانه در جامعه و بخش ورزشی باب شده وقتی کمک هم می‌کنی اینطور حرف‌ها را بشنوی.
,
,

موسوی خاطر نشان می کند: چند تیم 50 درصد قراردادش را پرداخت کرده است؟ ما این کار را در نیم‌فصل انجام دادیم و آخرین پاداششان را هم دریافت کردند. دو شب قبل نیز که چند ساعتی بود به ایران رسیدم به دایی زنگ زدم و گفتم این حرف‌های قشنگی نیست وقتی من به تیم کمک می‌کنم در رسانه‌ها این حرف‌ها گفته شود.
,
,

وی می گوید: به مدیرعامل باشگاه گفتم اصلا امیرحسین صادقی را به تیم راهش ندهید و امروز هم از اعضای هیئت مدیره باشگاه خواستم این بازیکن باید همین الان از تیم برود. هر کسی مثل او، محمد دایی و ابوالفضل ابراهیمی مصاحبه کرد باید از تیم کنار گذاشته شود. آقای امیرحسین صادقی می‌گوید هنوز پول دو سال پیش باشگاه استقلال را نگرفتم؛ ولی 50 درصد قرارداد امسال صبا را دریافت کرده است. این انصاف است چنین صحبت‌هایی کند؟
,
,

اسپانسر صبای قم در مورد دایی هم ابراز داشت: علی دایی 100 درصد قراردادش را در هفته‌های دوم، سوم دریافت کرد و نخستین کسی بود که دریافتی کامل داشت. وی مربی حرفه‌ای است ولی شاید برای اینکه از پاسخ و علل تیمی که با این همه حمایت حالا هفتم، هشتم جدول است فرار کند اینطور حرف می‌زند.
,
, و,

از صحبت های دو طرف به نظر می رسد این موضوع به نقطه کوری در روابط و تیم داری صبا تبدیل شده است و با آنکه هر طرف توپ را در زمین دیگری می اندازند به نظر این شرایط مناسب نیست و در انتها هم به دلخوری و هم به جداشدن اسپانسر که این روزها به سختی گیر می آید خواهد انجامید و در نهایت دود آن به چشم باشگاه صبا خواهد رفت.
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه