اخبار داغ

گفتگو با نفر برتر نماز در یکی از مدرسه های خصوصی کرج؛

دانش آموزی که از معلم محبوب خود نماز را آموخت و نفر اول عبادت در مدرسه خود شد

دانش آموزی که از معلم محبوب خود نماز را آموخت و نفر اول عبادت در مدرسه خود شد
دختر دانش آموز کرجی از معلم خود یاد گرفت که نماز چیست و باید چگونه آن را انجام دهد و این آموزش از سوی معلم محبوب به جایی رسید که این دختر نفر اول عبادت در مدرسه خود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، جایگاه تربیت دینی در ساختار نظام آموزش و پرورش از جمله موضوعات به روز، مهم و دوران ساز جامعه اسلامی ما است و هرچقدر که به نرم افزارها و تکنولوژی های روز دسترسی بیشتری پیدا می کنیم  و ترس دور شدن افراد جامعه اسلامی از مبانی عقیدتی و تهاجم فرهنگی بیشتر می شود، نقش این جایگاه نمایان تر می شود.

مونا دانش آموز یکی از مدارس خصوصی کرج و دختری با اخلاق خوب و موفق بوده است، از وقتی که به سن بلوغ رسید، زمزمه های نمازخواندن از سوی خانواده به گوشش می رسید و نمازخواندن پدر و مادر را می دید ولی به دلیل سن کم، کمتر به نماز اول وقت توجه کرده و به آن می پرداخت تا این که در مدرسه از سوی معلم محبوب خود مورد آموزش در خصوص فلسفه نماز، چگونگی به جا آوردن و اهمیت نماز در وقت فضیلت قرار گرفته و با عقاید دینی به زبان کوکانه آشنا می شود.

دانش آموزی که از معلم محبوب خود نماز را آموخت و نفر اول عبادت در مدرسه خود شد

معلم محبوب و عزیز این دختر کرجی امروز نه تنها باعث شده است که وی فرایض واجب خود را بجا بیاورد بلکه نفر اول عبادت و مسابقات نماز در مدرسه خود شود.

او در این رابطه به خبرنگار ما میگوید: وقتی معلم عزیزم برایم از چرایی نماز خواندن میگفت و مثالهای زیبا می زد، شیفته نمازخواندن و عبادت خداوند شدم و میخواهم همیشه تا آخر عمر اینگونه بمانم و این را مدیون معلم مهربانم هستم.
 
این دانش آموز می افزاید: پدر و مادرم هم از این مسئله خوشحال هستند و میگویند، من در آینده فرد موفقی خواهم شد و نماز خواندن هایم نتیجه خوبی در رفتار و اخلاق و درسم خواهد گذاشت.

وی با تبریک گرامیداشت روز معلم در پایان خاطر نشان کرد: تمام معلمها خوب هستند و مانند پیامبران می توانند افراد را به راه راست هدایت کنند.

مربیان تربیتی و آموزش و پرورش در رشد دینی و کیفیت تعلیم و تربیت دینی میتواند یک حرکت اساسی باشد و کشور اسلامی را به سمت وضعیت آرمانی نزدیک و نزدیک تر کند.

ما در عصری زندگی می کنیم که تحولات اجتماعی بخش اعظم زندگی ما را دستخوش دگرگونی کرده است و  به طوری که با گسترش شبکه های عظیم ارتباطی، انقلابی در  سبک زندگی انسان ها ایجاد شده است، در جریان این دگرگونی ها زنده نگه داشتن فرهنگ های ملی و دینی میتواند فکر و اندیشه افراد جامعه را سالم نگه دارد.

و نقش معلمان دینی نقشی بسیار ارزشمند در این زمینه است.

انتهای پیام/رض

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
, دانش آموزی که از معلم محبوب خود نماز را آموخت و نفر اول عبادت در مدرسه خود شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه