اخبار داغ

در اقدام یک کارگر شهرداری صورت گرفت؛

متفاوت ترین تحصن تاریخ کشور در سراوان/ مطالبات میلیونی با چاشنی لحاف تشک + تصاویر

متفاوت ترین تحصن تاریخ کشور در سراوان/ مطالبات میلیونی با چاشنی لحاف تشک + تصاویر
کارگر بازنشسته شهرداری سراوان که از سال 86 حقوق دریافت نکرده است از ابتدای هفته کارگر با لحاف تشک درب شهرداری این شهرستان تحصن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از به نقل از شستون ،چهار روز است که کارگر بازنشسته شهرداری سراوان با لحاف تشک در شهرداری این شهرستان جهت دریافت حقوق  خود تحصن کرده است.
عبدالله محتاج زهی کارگر بازنشسته شهرداری در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به وضع معیشتی خود گفت:از سال ۸۶است که شهرداری به من حقوق نداده است و از نه میلیون حق باز نشستگی فقط دو میلیون تومان به من داده اند.
این کارگر با بیان اینکه پولی جهت خرید نان برای خانواده خود ندارد، افزود: چند روز است که برای گرفتن حق خود با لحاف و تشک داخل شهرداری تحصن کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون ,
, شستون ,
,
, ,

وی خاطرنشان کرد: از۶۰میلیون حق سنوات با شکایت و پیگیری از اداره کار،توانستم 2 میلیون تومان از حق خود را بگیرم.
عبدالله محتاج زهی با بیان اینکه بچه هایم مریض هستند و پول ویزیت آن ها را ندارم ، افزود: خانه ام خراب است و نیاز به تعمیر دارد.
وی با اشاره به 31 سال خدمت در شهرداری خاطر نشان کرد: در سال 94 بازنشسته شدم و فقط توانسته ام 16میلیون از حق الزحمه خود را دریافت کنم.
عبدالله محتاج زهی در پایان با وجود اینکه همسرش بیماری قند و چربی خون دارد، تصریح کرد:حتی پول درمان بیماری همسرم را هم ندارم.
انتهای پیام/گ

,
,
,
, .
انتهای پیام/گ
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه