اخبار داغ

دفاع محکم ترابیان از "جیووا"

دفاع محکم ترابیان از "جیووا"
عضو کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید جیووا بهترین شرایط را از نظر مالی و کیفیت لباس‌ها نسبت به سه برند دیگر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس ترابیان درباره عقد قرارداد با برند جیووا برای تولید البسه تیم‌های ملی فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: طبق برنامه قبلی آقای درخشان نماینده فدراسیون فو‌تبا‌ل برای این موضوع ورود کردند و مسئولیت پیگیری این موضوع را داشتند. باید این موضوع را بگویم که برندهایی مانند نایک، آدیداس و پوما به صورت مستقیم به فدراسیون فو‌تبا‌ل پیشنهاد نداده‌اند. هر وقت این پیشنهاد مطرح شد از سوی دلالانی بود که می خواستند سهمی را برای خود بردارند. نه این که این سه برند بخواهند از بازار 75 میلیونی ایران فرار کنند ،‌ بلکه تنها به خاطر فشارها و تحریم‌های غرب و آمریکا از دادن پیشنهاد به ایران صرف نظر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با بیان این که چهار برند برای تولید البسه تیم‌های ملی پیشنهاد دادند، افزود: هومل آلمان، لی‌نینگ چین، آل اشپورت آلمان و جیووای ایتالیا به فدراسیون فو‌تبا‌ل پیشنهاد دادند. هومل از همان ابتدا نتوانست جذابیت لازم را ایجاد کند و کنار رفت. علاوه بر این ما در روزنامه‌های کثیرالانتشار هم آگهی دادیم و از همه برندها خواستیم که اگر مایل هستند پیشنهاد دهند. در نهایت این سه برند باقی ماندند و ما وضعیت آنها را بررسی کردیم.

,

عضو کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌ضافه‌ کرد‌: نخستین خواسته ما کیفیت قابل قبول به خصوص برای تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان بود. همچنین باید با میزان لباسی که به صورت رایگان به فدراسیون فو‌تبا‌ل داده می‌شد موافقت می‌کردند. از طرفی باید این البسه‌ها به موقع به دست فدراسیون می‌رسید که در نهایت به برند جیووا رسیدیم.

,

ترابیان درباره نپذیرفتن پیشنهاد برند آل اشپورت، تاکید کرد: آل اشپورت حقانیت خود را ثابت کرده است، آنها در تنگناها به کمک فدراسیون فو‌تبا‌ل آمدند و ما از آنها تشکر می‌کنیم، ولی آنها حاضر نبودند پول نقدی را علاوه بر لباس مجانی که به فدراسیون داده می‌شد، پرداخت کنند. لینینگ اما حاضر بود مبلغی را به ما پرداخت کند اما میزان تخفیف آنها کمتر از جیووا بود.

,

او درباره شرایط عقد قرارداد با برند جیووا نیز گفت: جیووا سالانه 100 هزار دلار بابت عقد قرارداد با فدراسیون پرداخت می‌کند و از طرفی بمقدار قابل توجهی لباس‌های رایگان را در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد. همچنین اگر ما بخواهیم علاوه بر این ها لباسی را خریداری کنیم با تخفیف 90 درصدی جیووا مواجه می شویم که این مبلغ حتی کمتر از لباس خریدن در منیره تهران می‌شود.

,

عضو کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: جیووا تعهد داده که کیفیت لازم برای تیم ‌ملی را فراهم کند و بر اساس خواسته‌های ما عمل کند. برای مثال برای بازی‌هایی که بازیکنان دچار تعریق بالایی می‌شوند و احتمالا لباسشان سنگینی می‌کند خواسته‌ایم که لباس‌هایی با ویژگی دفع این موضوع داشته باشند یا لباس‌هایی را تهیه کنند که در طول بازی خنک بماند. این خواسته‌ها به طور کامل به جیووا اطلاع داده شده و آنها هم تعهد داده‌اند که این نوع لباس‌ها را تهیه کنند. توضیحات بیشتر را می توانید از درخشان نماینده فدراسیون فو‌تبا‌ل در این باره بپرسید.

,

ترابیان در پاسخ به این سوال که چرا این قرارداد زودتر از انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل، تاکید کرد: من به سلامت این قرارداد و همکارانم اطمینان دارم و تمام اتفاقات جلساتی که در آن حضور داشتم را گفتم. ما هم دوست داشتیم با برندهای بزرگ دنیا قرارداد ببندیم، اما تحریم‌های موجود امکان تحقق این اتفاق را نداد.او در پایان از صحبت درباره کی‌روش امتناع کرد.

,

 

,

انتها‌ی‌ خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه