اخبار داغ

شهردار شهر ورزنه خبر داد:

افتتاح ترمینال ورزنه در آینده ای نزدیک/ ۴ هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت

افتتاح ترمینال ورزنه در آینده ای نزدیک/ ۴ هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت
فروزان گفت: امسال با تصویب شورای شهر ورزنه تعداد ۴ هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، به همت و مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اصلاح هندسی، جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت میدان امام رضا(ع) به مرحله اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

شهردار ورزنه در گفتگوی کوتاه از نهایی شدن عملیات زیرسازی و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی میدان امام رضا(ع) خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان خدمات موثری را در جهت حفظ المان شهری به انجام رساند.

,

مهندس فروزان با توجه به  درخواست های مکرر مردمی نسبت به اصلاح ورودی های میدان امام رضا(ع) و خطر آفرین بودن رمپ های میدان اظهار کرد: نسبت به ایجاد دور برگردان امن نزدیک به میدان اقدام شد و همه این موارد با صبر مردم و حمایت های برخی مسئولان استانی محقق شد.

,

وی در رابطه با دیگر اقدامات عمرانی شهرداری که مراحل پایانی خود را سپری می کند، افزود: خاکریزی کانال زهکش شهرک امام جعفر صادق(ع) و همچنین آسفالت خیابان معراج و گلستان شهدای ورزنه از دیگر اقداماتی بود که مراحل پایانی خود را سپری می کند.

,

شهردار ورزنه در پایان از افتتاح ترمینال شیخ بهایی شهر ورزنه خبر داد و گفت: بزودی با حضور استاندار اصفهان ترمینال مسافربری شهر ورزنه  افتتاح و همچنین کلنگ احداث بلوار خلیج فارس و عملیات آسفالت معابر مسکن مهر نیز به زمین زده میشود.

,

وی در بخشی دیگر گفتگو  از ۴ هزار منزل مسکونی ورزنه که امسال تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت، خبر داد و بیان کرد: امسال با تصویب شورای شهر ورزنه تعداد ۴ هزار منزل مسکونی تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفت.

,

فروزان افزود: منازل تحت پوشش بیمه حوادث می توانند در صورت نیاز تا سقف ۶۰ میلیون ریال از خدمات بیمه آتش سوزی بهره مند شوند که شامل بیست و چهار میلیون بابت حوادث ساختمان و تاسیسات و مبلغ سی و شش ملیون ریال بابت حوادث آتش سوزی لوازم منزل و اثاثیه می باشد.

,

وی با آرزوی سلامتی برای مردم و تاکید بر تلاش دستگاه ها جهت ایجاد امنیت و آسایش همگانی و کاهش حوادث غیر مترقبه اظهار کرد: سیاست کلی شهرداری ورزنه بر این اساس استوار است تا خود را به استانداردهای کشور رسانده و تا حدی از دغدغه های مردم بخصوص خدمات عمومی در زمینه های آتش سوزی و دیگر حوادث بکاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه