اخبار داغ

فرماندار قروه:

کارگران چرخ های تولید و صنعت را در جامعه به چرخش درمی آورند/اقتصاد مقاومتی عامل حفظ استقلال و عدم وابستگی هر جامعه ای است

کارگران چرخ های تولید و صنعت را در جامعه به چرخش درمی آورند/اقتصاد مقاومتی عامل حفظ استقلال و عدم وابستگی هر جامعه ای است
فرماندار قروه با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن رهایی از قید وابستگی به دیگران هستند گفت: کارگران چرخ های تولید و صنعت را در جامعه به چرخش درمی آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، شعبان سپهر در همایش روز کارگر که ظهر امروز در سالن شهید مطهری شهرستان قروه برگزار شد اظهار داشت: اگر 4 رکن در بخش تولید در نظر داشته باشیم در واقع مهمترین رکن ان کارگران می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با بیان اینکه مبدا هرگونه فعلیت یافتن و هر گونه تلاش خداوند متعال است افزود: این دلیل اهمیت یافتن کسانی است که با دستان پرتوان خود استقلال کشور را رقم زده اند.

,

فرماندار قروه خاطر نشان کرد: کارگران و کارفرمایان همانند حلقه های زنجیری هستند که بدون یکدیگر قابل تصور نمی باشند و باید همانند عربه های ساعت در کنار یکدیگر و با تعامل با یکدیگر در حرکت باشند.

,

سپهر با بیان اینکه باید نگاه به کارفرما یک نگاه مثبت باشد افزود: کارفرمایان بستر مناسبی برای کارگران ایجاد می کنند تا چرخه تولید و اقتصاد کشور رونق بیش از پیش داشته باشد.

,

وی ادامه داد: استقلال یک کشور زمانی محقق می شود که تولید داخلی ایجاد گردد و وابستگی به فراتر از مرزها قطع شود و زمانی این استقلال به شکوه می رسد که نگاه ها به درون جامعه و به تاثیرگذاران جامعه معطوف شود.

,

فرماندار قروه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست گفت: اقتصاد مقاومتی نه به عنوان ریاضت کشیدن بلکه به عنوان اتکا به توانمندیهای داخلی با نگاهی به فراتر از مرزها می باشد که تولید داخلی به درجه ای از شکوفایی دست یابد که در عرصه رقابت جهانی سرآمد باشد.

,

سپهر اقتصاد مقاومتی را عامل حفظ استقلال و عدم وابستگی هر جامعه ای معرفی نمود و افزود: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا علیه ایران اسلامی آماده شده بود اما اتکا به درون و دل بریدن از بیگانگان دشمنان اسلام و انقلاب را سرنگون و سرافکنده ساخت و ما با عزم و اراده ملی در یک جنگ نابرابر تاریخی پیروز شدیم و یک میلیمتر از خاک کشور در چنگ بیگانگان قرار نگرفت.

,

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در اثر اتکا به توانمندیهای داخلی تصریح کرد: تحولاتی که در چندین عرصه رخ دادهخ و به یک باور جهانی تبدیل شده است عبارتند از اینکه ایران در عرصه جهانی به یک برند اصلی در سلول های بنیادی تبدیل شده است و همچنین در انرژی هسته ای به باشگاه جهانی پیوسته است و در نانوتکنولوژی و صنایع موشکی و فرستادن ماهواره به فضا به سرامد قدرت های جهان تبدیل شده است.

,

فرماندار قروه ادامه داد: ما در حوزه اقتصاد نیز باید راهی که در سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی،صنایع هسته ای و موشکی را پیموده ایم ادامه دهیم.

,

سپهر در پایان گفت: ما در کمال محرومیپت و تحریم های ظالمانه به موفقیت های بسیاری رسیده ایم و بنابراین اگر بخواهیم می توانیم که در تولید و اقتصاد نیز وارد شویم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه