اخبار داغ

یک کار آفرین هرسینی:

اقتصاد مقاومتی تقویت کننده روحیه خودکفایی است/ لزوم توجه مسئولین به تسهیلات و اشتغال جوانان

اقتصاد مقاومتی تقویت کننده روحیه خودکفایی است/ لزوم توجه مسئولین به تسهیلات و اشتغال جوانان
توجه به ترویج و توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به تقویت روحیه خودکفایی کمک می کند از سویی حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توجه به ترویج و توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به تقویت روحیه خودکفایی کمک می کند از سویی حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از این رو باید از روشی تولید را توسعه و رونق داد که کمترین میزان وابستگی به نقدینگی را ایجاد و در سریع‌ترین زمان به بازدهی مطلوب برسد.

,

خانم ناهید حسین زاده یکی از افراد برتر ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان هرسین در گفت وگو با خبرنگار دیوانگاه، مهمترین عامل موفقیت خود را در حوزه خودکفایی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج می داند.

, در گفت وگو با خبرنگار دیوانگاه،,

وی یکی از بسیجیان و کارآفرینان موفق شهرستان هرسین در حوزه اقتصاد مقاومتی  است که با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی توانسته است با راه اندازی یک واحد پرورش قارچ علاوه بر نیاز خود نیاز همسایگان و سایر شهروندان را نیز برطرف کند.

,

, ,

این کارشناس حوزه اقتصاد مقاومتی ضمن تقدیر از بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین اظهارداشت: من مدت چند سالی است که در کنار فعالیت خانه داری  با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی توانسته ام با مبلغ 20میلیون تومان به راه اندازی یک  واحد پرورش قارچ خوراکی اقدام کنم.

,

خانم حسین زاده میزان برداشت خود را از هر دوره حدود 1تن عنوان کرد و اظهار داشت سود خالص سالانه حدود 2میلیون تومان می باشد.

,

 

,

این کار آفرین حوزه اقتصاد مقاومتی با اشاره به دیگر مهارت های خود افزود من در خصوص مهارت هایی همچون خیاطی، گلسازی و قلاب بافی هم دارای مدارک معتبر از فنی و حرفه ای هستم ولی در حال حاضر فقط در زمینه پرورش قارچ فعالیت دارم و اگر بتوانیم تسهیلات بیشتری در این زمینه دریافت کنیم می توانیم کار خود را بیشتر توسعه داده و اشتغالزایی داشته باشیم.

,

, ,

خانم حسین زاده در پایان با تشکر از سپاه ناحیه شهرستان هرسین در واگذاری تسهیلات و برگزاری دوره های مهارت اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین با برگزاری دوره های مختلف توانسته است زمینه آموزش و اشتغال هرچه بهتر جوانان این شهرستان را فراهم کند و از همه افراد بیکار در شهرستان تقاضا می کنم که در این دوره ها شرکت کنند.
 

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه