اخبار داغ

هشدار یزدی به رویش افکارانحرافی درحاشیه مشهد

هشدار یزدی به رویش افکارانحرافی درحاشیه مشهد
رییس مجلس خبرگان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولیتی که بر عهده گرفتید، مسئولیت بسیار سنگین و حساسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، آیت‌الله یزدی در دیدار با حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: نقل قول‌هایی وجود دارد که حاشیه‌های مشهد به محل رویش افکار انحرافی تبدیل شده که در این راستا مسئولان باید به این مناطق نیز به صورت جدی توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان این‌که «آستان قدس رضوی همانگونه که اشاره شده است، باید پایتخت اصلی اسلام باشد»، گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) به عنوان تنها امام معصوم که در ایران مدفون است، برای شیعیان بسیار قابل توجه است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قم و مشهد از حوزه‌های بزرگ شیعیان محسوب می‌شود و اصولاً توجه به آستان و خدمت به آستان مقدس باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرد که این مهم مورد رضایت امام رضا (ع) خواهد بود.

رییس مجلس خبرگان گفت:‌ خدمت به مردم و زائران نه تنها در داخل شهر بلکه باید در خارج از شهر نیز مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه خدمت به زائران داخلی و خارجی نه تنها خدمت به امام رضا (ع) محسوب می‌شود بلکه خدمت به حاکمیت جمهوری اسلامی نیز به حساب می‌آید و خاطره‌ای برای زائران باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید به همه بخش های مشهد توجه کرد، افزود: این توجه فقط به مرکز شهر صورت گرفته است و مشهد تنها به حرم و اطراف حرم ختم نمی‌شود بلکه باید به همه مناطق توجه شود.

یزدی ادامه داد: حوزه علمیه قم و مشهد از حوزه‌های بزرگ شیعیان محسوب می‌شود و توجه و خدمت به آستان مقدس باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرد که این مهم مورد رضایت امام رضا (ع) خواهد بود.

وی با اشاره به دیدار طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری در سخنان خود فرمودند که حوزه قم باید انقلابی بماند و به همین دلیل در حوزه بحث‌هایی صورت گرفت.

یزدی اضافه کرد:‌ خدمت به مردم و زائران نه تنها در داخل شهر بلکه باید در خارج از شهر نیز مورد توجه قرار گیرد چرا که خدمت به زائران داخلی و خارجی نه تنها خدمت به امام رضا(ع) محسوب می‌شود بلکه خدمت به حاکمیت جمهوری اسلامی نیز به حساب می‌آید و خاطره‌ای برای زائران باقی خواهد ماند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه