اخبار داغ

کنایه پیگرینی به رئال مادرید

کنایه پیگرینی به رئال مادرید
سرمربی منچستر سیتی به تیم پیشین خود کنایه زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، مانوئل پیگرینی در مصاحبه با روزنامه ال موندو درباره دوران حضورش در رئال مادرید و آینده خود صحبت کرد. سرمربی منچستر سیتی گفت: زمانی که کسی هدایت مادرید را برعهده می گیرد باید بپذیرد مادرید تنها یک باشگاه ورزشی نیست و خیلی سیاسی است. کسانی در آن دخالت دارند که از فوتبال شناختی ندارند. اگر کسی با انتقاداتی که منشا سیاسی ورزشی و یا علایق شخصی دارند ضعیف شود فرد آماده ای نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در مورد جدایی اش از مادرید اظهار کرد: می دانستم که در آگوست باید خداحافظی کنم چون فلورنتینو پرس این موضوع را به رییس باشگاه ویارئال گفته بود و او نیز آن را به من گفت.

,

سرمربی شیلیایی درباره بازی برگشت چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر مادرید گفت: برای کسب تساوی بدون گل به سانتیاگو برنابئو نمی رویم. می خواهیم حمله کنیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و گلزنی کنیم.

,

پیگرینی، کریستیانو رونالدو را در گلزنی متفاوت عنوان کرد و افزود: بدشانس بودم که هنگام حضورم در مادرید او را دو ماه به خاطر شکستگی قوزک پا از دست دادم.

,

او درمورد دو سال حضورش در سیتی گفت: در چهارسال آخر که دوسال من و دو سال مانچینی سرمربی بودیم سیتی دوبار فاتح لیگ برتر شد و با شناخت کمی که داشتیم سه جام را کسب کرد. در اروپا پیش از آمدنم سیتی از مرحله گروهی صعود نکرد سپس دوبار در مرحله یک هشتم حذف شد و اکنون در نیمه نهایی هستیم.

,

فصل آینده پپ گواردیولا هدایت تیم انگلیسی را برعهده خواهد گرفت. پیگرینی درباره آینده خود اظهار کرد: می خواهم به مربیگری ادامه دهم، دوست دارم در ایتالیا کار کنم و این لیگ را نیز تجربه کنم. مربیگری در اسپانیا را رد نمی کنم، 10 سال فوق العاده را در آنجا داشتم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه