اخبار داغ

با بررسی در میان ۵۷ دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله مقام اول بیشترین رشد در حوزه آموزش را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله مقام اول بیشترین رشد در حوزه آموزش را کسب کرد
رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) توانست با ۲۳ پله جهش در رتبه‌بندی آموزشی ۵۷ دانشگاه سراسر کشور مقام اول را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، آیین گرامیداشت مقام استاد و هفته عقیدتی سیاسی سپاه امروز با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، دکتر اصلانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس بسیج جامعه پزشکی حجت الاسلام دهقانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و جمع کثیری از مدیران و اساتید کشور، در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.


محمد رئیس‌زاده، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور طی سخنانی گفت: این دانشگاه وظیفه خود می‌داند که حداقل یک بار در سال در خدمت اعضاء هیئت علمی و اساتید این حوزه باشد و بنده وظیفه خود می‌دانم که از زحمات شما اساتید زحمتکش تشکر و قدردانی کنم.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با بیان اینکه این دانشگاه در طرح رتبه‌بندی (راد) بین دیگر مراکز که طی چند سال اخیر بیشترین پیشرفت را داشتند به عنوان اولین دانشگاه مطرح شد و با ۲۳ پله جهش در رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌ها موفق به کسب افتخاری دیگر برای این دانشگاه شد.


رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با توضیح اینکه تمام این افتخارات به مدد زحمات اساتید هیئت علمی و مسئولین کنونی و سابق آموزشی این دانشگاه حاصل شده است، افزود: مجموعه این توانمندی‌ها که به وزارت بهداشت عرضه شد باعث کسب رتبه اول برای پیشرفت در بین ۵۷ دانشکده علوم پزشکی شد.


در پایان این بزرگداشت از اساتید نمونه و جهادگران عرصه آموزش پزشکی با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه