اخبار داغ

تشییع علی وزینی، سردبیر جوان حوزه سینما در زادگاهش

تشییع علی وزینی، سردبیر جوان حوزه سینما در زادگاهش
پیکر علی وزینی خبرنگار و عکاس جوان سینمایی امروز در زادگاهش همدان تشییع و به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ وی که از بیماری کبد رنج می برد؛ سردبیر سایت سینما بود که دو روز پیش در سن 27 سالگی در بیمارستانی در شیراز درگذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وزینی، علاوه بر فعالیت رسانه‌ای در طول سال‌های برپایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همدان، نقش پررنگی در برگزاری و اطلاع‌رسانی داشت.

,

احسان کرمی، مجری رادیو و تلویزیون که در آخرین دوره این جشنواره اجرای مراسم را بر عهده داشت برای علی وزینی نوشت: «آهای علی وزینی یادته؟ گفتی آقای کرمی یه نگاه میدین؟ برگشتم بالا رو نگاه کردم دیدم تویی. مثل همیشه خوشحال شدم برات دست تکون دادم و این شد آخرین عکسی که تو از من گرفتی. حالا چند ماه از این عکس میگذره و تو نیستی. 12 اردیبهشت برای همیشه رفتی... شوخی شوخی ... جدی جدی بیمار بودی. رفتی شیراز برای پیوند کبد ... نشد ... تقدیر بیست و هفت سالگی تو را از ما گرفت... تو خیلی خوب بودی ... خیلی پسر ... روحت شاد.»

,

 

,

, ,

 

,

پیام تسلیت هنرمندان و مسئولان سینمایی کشور برای وزینی

,

حجت‌ا... ایوبی، محمد حیدری و نرگس آبیار نیز در پیامهای جداگانه‌ای درگذشت علی وزینی خبرنگار جوان سینمایی را تسلیت گفتند.

,

 متن پیام حجت الله ایوبی به شرح زیر است: "درگذشت هنرمند جوان و فعال سینما و رسانه جناب آقای علی وزینی را که تمام عمر کوتاه اما پربارش را، در اعتلای هنر ایران اسلامی گذراند، به خانواده محترمشان، هنرمندان و اهالی رسانه و مردم هنردوست استان همدان تسلیت عرض می‌ کنم".

,

محمد حیدری، دبیر جشنواره ملی فیلم فجر نیز نوشته است: "خبر درگذشت خبرنگار جوان علی وزینی موجب تاسف اهالی رسانه و سینماگران شد و بی‌شک جامعه رسانه‌ای یکی از بهترین‌ها را از دست داده‌اند.

,

این جانب با عرض تسلیت به اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران سینمایی، از خداوند متعال طلب آرامش برای علی وزینی می‌کنم و برای خانواده این جوان هنرمند آرزوی صبر دارم".

,

نرگس آبیار، کارگردان فیلم نفس نیز با انتشار پیام تسلیتی نوشت: "درگذشت علی وزینی (منتقد، خبرنگار و دبیر سایت سینمافا) همه بچه‌های دفتر هفت هنر ماندگار رو غمگین کرد. جوان بیست و هفت ساله، فعال و پرانگیزه. دنیا ناپایدار‌تر از اونی ست که فکر می‌کنیم. جاش تا زنده‌ایم خالیه".

,

پایان پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه