اخبار داغ

عضو شورای عالی استانها:

زیرساخت های مسکن مهر پردیس وامصیبت است

زیرساخت های مسکن مهر پردیس وامصیبت است
عضو شورای عالی استانها گفت: زیر ساخت های مسکن مهر در پردیس وامصیبت است و مسئولان تنها می آیند و واحد افتتاح می کنند و توجهی به زیر ساخت های مسکن مهر در پردیس ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قانبیلی عضو شورای عالی استانها  در گفتگو با خبرنگار پردیس خبر در مورد افتتاح چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس گفت: شهرستان پردیس از محورهای اصلی پروژه ملی مسکن مهر درکشور به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پردیس خبر,

عضو شورای عالی استانها در ادامه این مطلب تصریح کرد: مسکن مهر یک پروژه ملی است و از دولت قبل هنوز واحد های عمده ای از پروژه مسکن مهر به مرز افتتاح نرسیده اند و حوزه زیرساخت ها هم مشکلات زیادی دارد.

,

قانبیلی با تاکید بر اینکه روند و سرعت ساخت و ساز ها در بدنه پروژه مسکن مهر رضایت بخش نیست، اضافه کرد: متاسفانه مسکن مهر در شهرستان پردیس از سرعت خوبی برخوردار نیست.

,

عضو شورای عالی استانها با بیان این نکته که از سرعت تکمیل زیر ساخت های در مسکن مهر شهرستان پردیس رضایت نداریم، ابراز داشت: زیر ساخت های مسکن مهر شهرستان پردیس وامصیبت ا است.

,

قانبیلی با تاکید براینکه  متولیان تکمیل مسکن مهر مانند وزیر راه و شهرسازی سالی یکبار تنها در حوزه مسکن مهر یادی از افزایش قیمت می کنند، تصریح کرد: تنها مسولان افزایش قیمت را در حوزه مسکن مهر می بینند و توجهی به زیر  ساخت ها، از بهداشت و درمان گرفته تا آموزشی و پرورشی توجه دقیقی ندارند.

,

عضو شورای عالی استانها با اشاره به این نکته که مسئولان تنها می آیند و واحد افتتاح می کنند، اضافه کرد: مسئولان حوزه راه و شهرسازی  تنها دنبال بیان آمار هزاران واحد افتتاح در مسکن مهر هستند در صورتی که زیرساختی آماده نکرده اند.

,

قانبیلی با بیان این نکته که  چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر که افتتاح می شود موج هزار نفری دانش آموزی را سرازیر پردیس می کند، ابراز داشت: مسکن مهر پردیس فاقد زیر ساخت اموزشی و پرورشی است.

,

عضو شورای عالی استانها در خاتمه با بیان این نکته که مسکن مهر پردیس حد اقل ۱۲ مدرسه نیاز دارد، اظهار داشت: ساخت و ساز مدرسه در مسکن مهر پردیس روند بسیار کندی دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه