اخبار داغ

نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس:

مسکن مهر پردیس به بیماری زیرساخت آموزشی و پرورشی مبتلاست

مسکن مهر پردیس به بیماری زیرساخت آموزشی و پرورشی مبتلاست
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن مهر پردیس از جمله پایگاههای مسکن مهر است که زیر ساخت مناسبی در حوزه اموزش و پرورش ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پردیس خبر در جریان افتتاح چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس گفت: مسکن مهر پردیس همانند شهرستان های دیگر از درد مشترک زیر ساختی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پردیس خبر,

 نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مسکن های مهر در شهرستانها از خلا های زیر بنایی برخوردار هستند و تا کنون دولت نتوانسته در این راستا گام های خوبی بردارد.

,

کوچکی تژاد با تاکید براینکه پردیس از جمله پایگاههای مسکن مهر است که حجم بالایی از واحدها رادر برگرفته است، اضافه کرد: مسکن مهر پردیس فاقد زیر ساخت استاندارد آموزشی و پرورشی است.

,

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به این موضوع که مسکن مهر در کشور فاقد زیر ساخت به معنی واقعی است، ابراز داشت: مسئولان باید دریچه ای جدید به سوی سیاست تکمیل مسکن مهر باز کنند.

,

کوچکی نژاد با بیان این نکته که مسئولان  باید پس از افتتاح به فکر تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر باشند، تصریح کرد: متاسفانه دولت در تکمیل مسکن مهر عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی نداشته است.

,

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه پروژه مسکن مهر یک پروژه ملی است و دولت هم باید این بار سنگین را از دوش خود بردارد، اضافه کرد: هر هزاران نفر که در مسکن مهر اسکان پیدا می کنند باید معادل آن برای چند صد دانش آموز هم زیر ساخت آموزشی تعریف شود.

,

کوچکی نژاد در خاتمه با تاکید براینکه رشد زیر ساخت ها متناسب با سرعت تکمیل پروژه مسکن مهر نیست، اظهار داشت: ساخت و ساز مدرسه در مسکن مهر به کندی سرعت دارد و مدرسه سازی از سرعت اندکی در مسکن مهر برخوردار است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه