اخبار داغ

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان:

تمام پیشرفت های بشری مرهون تلاش معلم است

تمام پیشرفت های بشری مرهون تلاش معلم است
رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: امروز اگر صحبتی از تکنولوژی آموزش پیشرفت و توسعه وجود دارد نام معلم است که در این میان خودنمایی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، خلیل رنجبر ظهر امروز در مراسم تقدیر از معلمان نمونه شهرستان قروه اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش به مرحله ای رسیده است که به عنوان یک نهاد کاملا فرهنگی خود را مطرح ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: معلم امروز از جایگاه ویژه و با ارزشی در جامعه ایران اسلامی برخوردار است و مردم با نگاه بخصوصی به معلمان نگاه می کنند.

,

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان خاطر نشان کرد: معلم در حقیقت هم اکنون به جایگاه حقیقی خود رسیده است و این نگاه در حال تقویت شدن می باشد.

,

وی افزود: جایگاه معلم با هیچ جایگاهی قابل مقایسه نیست چرا که به جرات می توان گفت تمام پیشرفت های بشر در طول تمام دوران مرهون زحمات معلم است و بنابراین نمی توان جایگاه و مقام معلم را با حقوق و دستمزد سنجید.

,

به گفته وی شاید حقوق و درآمد معلم از بسیاری از دیگر کارمندان دولتی پایین تر باشد اما این معلم است که جایگاه ویژهای در تمامی سطوح دارد.

,

رنجبر افزود: تغییراتی که در حال حاضر در مزایای معلمین ایجاد شده است هرچند در حد مطلوب نمی باشد اما بسیار مناسب تر از قبل بوده است.

,

وی ادامه داد: معلم نیروی انسانی تولید می نماید که در تمام جامعه می تواند تاثیرگذار باشد و افتخاراتی بی نظیر را رقم بزند.

,

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه تمام پیشرفت های بشری مرهون تلاش معلم است گفت: امروز اگر صحبتی از تکنولوژی آموزش پیشرفت و توسعه وجود دارد نام معلم است که در این میان خودنمایی می کند.

,

وی افزود: امروز جایگاه معلم به گونه ای است که بدون حضور معلم هیچ حرکت سیاسی اجتماعی و فرهنگی ای رخ نخواهد داد.

,

رنجبر در پایان تصریح کرد: معلم هم اکنون از جایگاهی برخوردار است که بیشترین تعداد و تاثیرگذارترین افراد در حوزه ای چون مجلس شورای اسلامی فرهنگیان هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه