اخبار داغ

سردار اهوازیان در قزوین:

دشمن از تفکر فرهنگی و دینی ما بیشتر از نیروهای نظامی‌ کشور واهمه دارد

دشمن از تفکر فرهنگی و دینی ما بیشتر از نیروهای نظامی‌ کشور واهمه دارد
سردار اهوازیان بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب توجه دشمنان نظام به کسانی بوده است که تربیت شده حوزه دینی هستند زیرا دشمن از تفکر فرهنگی و دینی ما بیشتر از نیروهای نظامی‌ کشور واهمه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خبرنگار صبح قزوین، سردار عبدالفتاح اهوازیان، از فرماندهان دوران دفاع مقدس ظهر امروز(سه شنبه) در همایش بزرگداشت مقام معلم و یادواره 58 شهید معلم استان قزوین و شهید شاخص، معلم شهید قدرت الله چگینی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اکثر شهدای ما تربیت شده حوزه‌های فرهنگی و انقلابی بودند و در دوران دفاع مقدس توانستند فرماندهی عملیات‌های بزرگ ما را برعهده بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی در ادامه افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب توجه دشمنان نظام به کسانی بوده است که تربیت شده حوزه دینی هستند افرادی چون شهید باهنر، شهید مطهری و شهید چگینی؛ زیرا دشمن از تفکر فرهنگی و دینی ما بیشتر از نیروهای نظامی‌ کشور واهمه دارد. 
همرزم شهید هاشمی ادامه داد: شهدای ما بهترین معلم برای جامعه هستند و با عملکرد خود نیروهای انقلابی زیادی را تربیت کردند اما متاسفانه امروز سیره و روش شهدا مورد غفلت قرار گرفته است و گوش شنوایی برای توصیه‌های شهدا وجود ندارد. 
وی اذعان کرد: در روزهای جنگ ما هم مثل فرزندان شما درس می‌خواندیم و برای دفاع از انقلاب همان همکلاسی‌های ما با حضور در جبهه‌ها به فرمانده‌هان شهید تبدیل شدند، اکثر شهدا و رزمندگان در جبهه‌های جنگ هم درس می‌خواندند و هم با دشمن می‌جنگیدند یعنی اهمیت تعلیم و تربیت برای شهدا بسیار زیاد بود. 

شهدای ما با عملکرد خود منجر به بیداری اسلامی در جهان شدند 

سردار اهوازیان ابراز کرد: شهید علی هاشمی کسی بود که در زمان جنگ در رشته پزشکی قبول شد اما او جنگ را پذیرفت و با بمباران فرودگاه‌ها در سخنرانی خود می‌گوید؛ چرا مسئولین می‌گویند که جنگ امروز شروع شده در حالی که ما 160شهید داده ایم و تکلیف شهدای ما چیست؟ شما درگیر بنی صدر، بازرگان، دولت موقت و انتخابات بودید و غفلت کردید که با حمله عراقی‌ها به خوزستان 6 پاسگاه ما دسته آنها بود با اینکه بسیاری از هموطنان ما ایستادگی کرده بودند.
وی تاکید کرد: شهدایی چون علم الهدی و علی هاشمی اولین نطفه بیداری اسلام را در عمق خاک دشمن نهادینه کردند، اما امروز عده‌ای می‌گویند شما در سال 59 گیر کرده‌اید و بین نسل‌ها گسست پیش آمده است در صورتی که اینطور نیست و جوانان انقلاب چیزی از شهدای دوران دفاع مقدس کم ندارند ما برای روشنگری و هدایت آنها کوتاهی می‌کنیم. 
این فرمانده دوران جنگ بیان کرد: شهید همدانی در بین الحرمین اشک می‌ریخت که چرا من بعد از جنگ ایران و عراق و چهار سال در سوریه باز زنده مانده‌ام و شهید نشدم؛ این رویه مردان انقلابی ماست. ما باید حق فرزندان شهید را ادا کرده و راه آنها را ادامه دهیم. 
وی در پایان با بیان اینکه بصیرت اولین چیزی بود که معلمان در کلاس درس به ما یاد دادند، عنوان کرد: شهدای ما با عملکرد خود منجر به بیداری اسلامی شدند و از آنها یادگاری به نام وصیت نامه باقی مانده که در آن تاکید زیادی به پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری شده است.
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه