اخبار داغ

افزایش دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی

افزایش دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شایع‌ترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها را تشریح کرد و با اشاره به برنامه‌ریزی راهور برای توسعه کمی و کیفی دوربین‌های ثبت تخلفات، از نصب دوربین‌های ثبت تخلف ورود کامیون به محل‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شایع‌ترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها را تشریح کرد و با اشاره به برنامه‌ریزی راهور برای توسعه کمی و کیفی دوربین‌های ثبت تخلفات، از نصب دوربین‌های ثبت تخلف ورود کامیون به محل‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار سیدتیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استفاده از دوربین‌های جدید ثبت تخلفات رانندگی در تهران، اظهارکرد: طبق مصوبه شورای شهر بنا بود که در سال 95 شهرداری دوربین‌های ثبت تخلفات را دو برابر کند که این موضوع در حال انجام است و تاکنون به تعداد دوربین‌های پایتخت افزوده شده است.

,

وی با بیان اینکه پلیس درصدد توسعه کمی و کیفی دوربین‌هاست، اظهار کرد: این یعنی علاوه بر اینکه دوربین‌های جدید برای ثبت تخلفات نصب خواهند شد به قابلیت‌های دوربین‌های فعلی نیز افزوده می‌شود.

,

شایع‌ترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره شایع‌ترین تخلفات رانندگی در تهران نیز گفت: ‌عمده‌ترین تخلفات مربوط به تخلفات ساکن است. توقف غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه در صدر تخلفات رانندگی در تهران قرار دارد و تخلفاتی همچون «ورود ممنوع» و «ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد» نیز از جمله دیگر تخلفاتی است که شایع است.

,

حسینی درباره تخلفات رانندگی کامیون‌ها نیز اظهارکرد: همچنان تا ساعت 22 برای تردد کامیون‌ها در شهر ممنوعیت وجود دارد که این محدودیت در روزهای تعطیل و در برخی از مناطق شمالی تهران تا ساعت 24 است.

,

وی با بیان اینکه سرعت کامیونها با دوربین‌ کنترل می‌شود، افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا دوربین‌های اختصاصی برای ثبت تخلف کامیون‌ها نصب کرده و در آینده نزدیک نیز دوربین‌های ثبت تخلف ورود کامیون‌ها به محدوده‌های ممنوعه را نیز نصب خواهیم کرد.

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه با استفاده از این دوربین‌ها ورود کامیون‌ها به معابرغیرمجاز ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال این طرح نیز اجرایی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه