اخبار داغ

گل محمدی:دوست دارم با العین بازی کنیم

گل محمدی:دوست دارم با العین بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر النصر عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: مقابل حریف عربستانی به دنبال دفاع از نام ذوب‌آهن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصرعربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشکر از میزبانی باشگاه الاهلی گفت: ما از گروه‌مان صعود کرده‌ایم و امتیازهای لازم را کسب کرده‌ایم، می‌خواهیم کیفیت و فوتبال خوبمان را ارایه کنیم و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بازی حساسی در پیش داریم و فردا باید مثل مسابقه رفت خوب بازی کنیم. این دیدار برای ما خیلی مهم است. می خواهیم قدرت‌مان را در آسیا نشان بدهیم و توانایی‌هایمان را ارایه کنیم. النصر هم حریف خطرناکی است.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه آیا در بازی فردا از بازیکنان ذخیره استفاده می کند خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما خوب هستند و نمی‌خواهیم فردا بازنده شویم.  ما تیم جوانی هستیم و قدم به قدم بهتر شده‌ایم و می‌خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.

,

گل‌محمدی درمورد اینکه دوست دارد کدام تیم در مرحله بعدی بازی کند گفت: دوست دارم با العین بازی کنیم زیرا در این صورت یک بازی خانگی داریم اما بازی با الاهلی عربستان باعث خواهد شد که یک بازی در عمان داشته باشیم و بنابراین بهتر است با العین بازی کنیم. 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه