اخبار داغ

گزارش تمرین استقلال تشویق منصوریان و شعار علیه پروین و عابدزاده

گزارش تمرین استقلال تشویق منصوریان و شعار علیه پروین و عابدزاده
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر گردوخاک شدید در کمب زنده‌یاد حجازی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. با توجه به برگزاری تمرین پرسپولیس در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی استقلالی‌ها امروز در کمپ اختصاصی خود تمرین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* عادل شیحی، روزبه چشمی و فرزاد مجیدی در تمرین امروز تیم‌شان حضور نداشتند.

,

*‌ مطابق معمول که تمرینات استقلال در کمپ برگزار می‌شود امروز تعدادی از هواداران این تیم پشت درهای مجموعه منتظر ورود بازیکنان بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند این تعداد از تماشاگران که حدود 100 نفر بودند تک‌تک بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند البته شعارهای آنها به تشویق حنیف عمران‌زاده منجر شد و مدافع آبی‌پوشان برای تماشاگران تعظیم کرد.

,

* تعدادی از هواداران استقلال در اواسط تمرین امروز اشعاری را سروده که در این اشعار علیه علی پروین و احمدرضا عابدزاده نیز شعارهایی گنجانده شده بود در این لحظه حنیف عمران‌زاده از تماشاگران استقلال خواست تا این شعارها را سر ندهند.

,

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود تعدادی از تماشاگران که به استقبال بازیکنان رفتند در خصوص نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 و اینکه چرا هیچ مربی استقلالی در نظرسنجی این برنامه حضور نداشت، صحبت می‌کردند. چند تماشاگر معتقد بودند  کی‌روش از زمانی که به ایران آمده شاید عملکرد خوبی داشته اما هیچ عنوان قهرمانی در کارنامه ندارد و استقلال هم زمانی مربی به نام کخ را به ایران آورد که در آن زمان مربی نامداری بود و او هم می‌توانست با توجه به اینکه یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان محسوب می‌شد در این نظرسنجی جا داشته باشد. جالب اینجا است که چند بازیکن تیم استقلال در لابه‌لای صحبت‌های‌شان اعتراف کردند که به کی‌روش رأی دادند! این بازیکنان تیم استقلال تاکنون تجربه دعوت به تیم ملی فوتبال را هم نداشته‌اند.

,

* قبل از تمرین امروز یک دختر خردسال با نام مریم در محل تمرین حاضر شد که وحید طالب‌لو با توجه به این که دختر کم‌توان ذهنی استقبال خوبی از او داشت، او را به سمت رحمتی برد و از دروازه‌بان استقلال خواست تا با او عکس یادگاری بگیرد.

,

,

, ,

 

,

* البته چند دقیقه بعد پرویز مظلومی شاگردانش را جمع کرد تا با آنها صحبت کند که طالب‌لو این کودک خردسال را به میان بازیکنان برد و از آنها خواست تا وی برای دقایقی در جمع‌شان حضور داشته باشد.

,

* منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی و ادموند اختر در تمرین امروز حاضر بودند.

,

* عباس کردنوری عضو هیأت مدیره استقلال نیز برای دقایقی در تمرین حاضر شد و در کنار پورحیدری تمرین را تماشا کرد.

,

* بعد از گذشت یک ساعت از تمرین امروز علیرضا منصوریان که با تیمش موفق به شکست پرسپولیس شده بود مورد تشوق قرار گرفت. استقلالی‌ها به شدت بازیکن سابق تیم‌شان را تشویق کردند.

,

* بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه  فوتبال درون‌تیمی بازی کردند. حنیف عمران‌زاده هم که دیروز در کارهای تاکتیکی حضور نداشت امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کار گروهی و تاکیتکی شرکت کرد.

,

* در اواسط تمرین امروز آبی‌پوشان گردوخاک شدیدی فضای کمپ حجازی را فرا گرفت تا جایی که منصور پورحیدری مجبور شد به رختکن برود.

,

* در اواخر تمرین امروز تعدادی از تماشاگران بنری را به کمپ حجازی آوردند که روی آن نوشته شده بود (استقلال قهرمان نام تو جاودان مهدی دست‌طلا، عقاب آسیا)

,

,

, ,

در اواخر تمرین مظلومی از تماشاگران درخواست کرد تا ورزشگاه را ترک کنند تا دور از چشم حضار تمرینات تاکتیکی این تیم انجام شود.

,

به گزارش فارس تمرینات تیم فوتبال استقلال مجدداً فردا پیگیری خواهد شد و به احتمال فراوان این تیم از روز پنج‌شنبه برای دیدار با تراکتورسازی تبریز پشت‌ درهای بسته تمرین خواهد کرد.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه