اخبار داغ

یان رایت: لسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود

یان رایت: لسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود
اسطوره فوتبال آرسنال پیش بینی کرد لسترسیتی به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سان، لسترسیتی توانست به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شود و فصل آینده در سید نخست یکی از گروه های هشت گانه در لیگ قهرمانان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یان رایت اسطوره فوتبال آرسنال درباره قهرمانی لسترسیتی گفت: قهرمانی لستر برای تمامی باشگاه های کوچک، بازیکنان آزاد و بازیکنان کوچک چراغ راهی است برای اینکه به موفقیت ایمان داشته باشند و بتوانند به چیزهای بزرگ و رویایی فکر کنند. من فکر می کنم این قهرمانی تا سال ها در ذهن علاقه مندان به فوتبال بماند.

,

یان رایت ادامه داد: من فکر می کنم جیمی واردی بتواند انگلیس را قهرمان یورو کند و در ادامه در لیگ قهرمانان نیز قهرمانی را برای لستر به ارمغان بیاورد. او حالا یک قهرمان است و ظرفیت بالایی برای برآورده کردن انتظارات بالا را خواهد داشت.

,

سران باشگاه لسترسیتی نیز عنوان کردند که قصد دارند به منظور حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان چند خرید خوب داشته باشند.

,

همچنین اولین بازیکن جدا شده لسترسیتی نیز مشخص شده و مارک شوارزر که برای این تیم به میدان نرفت و لقب خوش شانس ترین بازیکن لیگ را در اختیار دارد برای فصل بعد در این تیم نخواهد بود. شوارزر فصل قبل هم دروازه بان چلسی بود ولی به میدان نرفت و با این تیم قهرمان شد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه