اخبار داغ

پیگرینی: برابر رئال تا پایان ناامید نمی‌شویم

پیگرینی: برابر رئال تا پایان ناامید نمی‌شویم
سرمربی منچسترسیتی از انگیزه تیمش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در دیدار برگشت خود در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت تا دومین فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مانوئل پیگرینی در نشست خبری خود پیش از بازی با رئال مادرید گفت: رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست. سیتی هم هر فصل پیشرفت می‌کند. ترجیح می‌دهم به گذشته نگاه نکنم و روی بازی چهارشنبه شب تمرکز کنم.

,

 

,

او ادامه داد: برای من مربیگیری در سیتی مثل رئال مادرید است. وقتی یک گروه را رهبری می‌کنی، بهترین‌ها را برایش می‌خواهی. فصل‌های بی‌نظیری با فتح لیگ و جام‌های دیگر داشتیم. رئال در دوره زیدان پیشرفت خوبی داشته است و تیمی خطرناک و مدعی محسوب می‌شود و فکر کنم این روند را در پایان فصل نیز داشته باشند. باید با تمام قدرت برابر آنها به میدان برویم و تمام بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند تا بتوانیم به برتری برسیم.

,

 

,

او درباره حضور رونالدو در بازی برگشت گفت: کریس همیشه بازیکن متفاوتی است. او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و این کار را در 6 سال حضورش ‏در رئال انجام داده است. با این حال فکر نمی‌کنم که رئال فقط رونالدو است. رئال بازیکنان خوب زیادی دارد و ما این موضوع را می‌دانیم. ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم. ‏چه در دفاع و چه در حمله. نه فقط مقابل رونالدو که برابر رئال. هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است. ما هرگز این کار را مقابل یک تیم بزرگ در یک ورزشگاه ‏زیبا انجام ندادیم و امیدوارم بتوانیم به این آرزوی بزرگ برسیم.

,

این مربی شیلیایی در پایان گفت: بازی در سانتیاگو برنابئو دشواری‌های زیادی دارد ولی ناامید نیستیم و تا پایان امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه