اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع):

شرکت ۱۱۰ هزار نفر در اردوهای جهادی خراسان شمالی

شرکت ۱۱۰ هزار نفر در اردوهای جهادی خراسان شمالی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سال ۹۴ حدود ۱۱۰ هزار نفر در حوزه اردوهای جهادی خراسان شمالی مشارکت داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال نقویان در نخستین نشست کارگروه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار داشت: بسیج سازندگی در سه محور اردوهای جهادی، اردوهای هجرت و حمایت از تولیدات اقتصاد مقاومتی ازجمله محرومیت‌زدایی و عمرانی مأموریت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نقویان با اشاره به اینکه  ماحصل نتیجه کار در این سه محور به اقتصاد مقاومتی ارتباط دارد افزود: مأموریت و اهداف بسیج سازندگی کمک به دولت برای سازندگی، محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور است.

,

وی خاطرنشان کرد: سال 94 حدود 110 هزار نفر در حوزه اردو جهادی مشارکت داشتند که این اقشار در قالب‌های مختلف سازماندهی شدند که نتیجه مشارکت در اردوی جهادی نیز ایجاد زیرساخت برای روستاها است.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی نیز در این کارگروه اظهار داشت: این کارگروه باهدف پاسخگویی مسئولان نسبت به مطالبه گری اصحاب رسانه در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است.

,

محسن زاهد احمدی با اشاره به پیشگامی رسانه‌ها در تحقق فرمایش رهبری گفت: اصحاب رسانه با تفکر بسیجی و کار جهادی پیشگام تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه